Klacht Media Markt: Ondeugdelijk product en MM wil het niet fixen

Hoda

Op 10-08-2016 kocht ik bij u een nieuwe Liebherr CBNEF 4815-20. Het product heeft niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont de volgende tekortkomingen: dikke deuk in de voorkant door aflevering.

Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er, gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is, verzoek ik u tot reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over te gaan.

Tot nu toe heeft uw klantenservice geweigerd mee te werken, en wil enkel een coulance bod doen. Dit is niet acceptabel.
De oude koelkast werd meegenomen door uw transport bedrijf, welke ons vrolijk meedeelde: oh ze vervangen de deur wel.

Ik verwacht ofwel dat het product wordt gerepareerd (bijvoorbeeld een nieuwe deur plaatsen), of als jullie persé niet deze goedkope manier willen toepassen, dan omruilen voor een nieuw onbeschadigd product.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw koelkast beschadigd is geleverd. Zoals telefonisch besproken hebben wij Liebherr verzocht contact met u op te nemen. Uw koelkast deur zal vervangen worden op kosten van Media Markt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben vernemen wij uiteraard graag van u.

Wij hopen dat u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van de technische dienst vernomen dat er tot op heden geen contact is geweest. Twee maal is uw voicemail ingesproken. Wij willen u adviseren de voicemail te beluisteren om de klacht af te handelen.

Wij vernemen graag van u of u tevreden bent over de afhandeling.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland