Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Ondeugdelijk product zonder oplossing die realistisch is
Details
Klacht
MediaMarkt NL. Wat een ontzettende slechte service hebben jullie als het aankomt op apparatuur die kapot is binnen garantietijd en zonder schuld.Eind maart is er een koffiezetapparaat aangeschaft. Deze geeft geen goede hoeveelheid koffie en loopt dus over.
Deze ter reparatie aangeboden, en na 3 weken terug gekregen. Maar met hetzelfde defect! Dus niet gemaakt.
Gebeld, je moet terug naar de winkel.
weer terug, en enigste oplossing is weer in reparatie. ( koffiezetapparaat dus 6 weken weg)
Geen compensatie, koopontbinding niet mogelijk, leen toestel alleen mogelijk in de vorm van nespresso zonder cups erbij) , geen tegoedbon etc. Etc.
3 keer gebeld met de klantenservice, 3 maal een ander antwoord.
In de winkel dus helemaal 0 oplossing behalve wederom reparatie.
6 weken zonder product is geen redelijk termijn.
Ook volgens de wet garantie mag ik de koop ontbinden, een vervangend nieuw product of compensatie ontvangen.
Mediamarkt heeft aangegeven, 3 keer reparatie en dan pas andere oplossingen.
Hoe gaan jullie dit nu oplossen??
Moeten we blijven rijden naar de mediamarkt en blijven bellen tot er een fatsoenlijke oplossing geboden wordt?
Gewenste oplossing
Koopontbinding / compensatie en nieuw apparaatBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.