Klacht Media Markt: ondeugdelijke laptop

Cisca55

Dinsdag 8-10-2013 heb ik een Toshiba laptop gekocht bij de mediamarkt in Amsterdam noord. Woensdag vroeg windows om een update en daarvoor hebben wij het toestel toestemming gegeven. Na de update startte de laptop niet meer op en bleef het scherm zwart. Donderdag 10-10-2013 hebben wij de laptop ter reparatie aangeboden bij de Media markt. Er werd on gezegd dat de reparatie ongeveer 5 uur zou duren en men zou ons bellen als hij klaar was. Hedenmiddag keken wij op de site of het toestel klaar zou zijn en tot onze verbazing lazen wij dat de laptop doorgestuurd was naar Toshiba. Na telefonisch contact met de Mediamarkt kregen we te horen dat ze niet wisten waarom de laptop was doorgestuurd. De persoon die hierover meer weet was niet in huis en zal ons morgen bellen. Deze reparatie kan wel 2 weken gaan duren. Op de vraag of ik geen recht had op een nieuwe laptop kreeg ik geen bevestigend antwoord. Kunt u mij vertellen hoe hier nu verder mee om te gaan?

C. van Berge

Ik wil graag een nieuwe laptop

Media Markt
    Beste meneer van Berge,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist telefonisch gesproken en de klacht met u doorgenomen. U heeft aangegeven dat de notebook inmiddels weer in gebruik is en u nog aan het beoordelen bent of de notebook weer helemaal goed functioneert.Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor uw klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?