Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: ondeugdelijke reparatie de garantieperiode waardoor klacht na de gar. per. terugkwam.
Details
Klacht
Op 26.01.2012 heb ik bij Media Markt Breda een GSM. Samsung S5830 gekocht. Deze ging in de garantieperiode defect en werd op 30.10.2013 gratis hersteld. In sept. 2014 ontstond exact hetzelfde euvel (ontvangende partijen konden net als voor de eerste reparatie weer niet verstaan), ditzelfde euvel was heel langzaam groter geworden. De reparatie was kennelijk ondeugdelijk uitgevoerd. Ik ben weer met de GSM naar Media M. Breda gegaan maar kreeg op 22.09.2014 te horen dat de garantieperiode en de economische levensduur nu verstreken waren en men dus niets meer wilde doen. Men gaf aan dat er nu andere oorzaken voor hetzelfde euvel waren en Media M. dus niet meer aansprakelijk gesteld kon worden. Inmiddels heb ik drie klachtenbrieven naar Media M gestuurd maar kreeg steeds dezelfde niet gemotiveerde afwijzingen van dezelfde klachtenbehandelaar (een soort slager die zijn eigen vlees keurt) M. v. Oosterhout van Media M. Breda. Aan mijn motivering is hij volledig voorbij gegaan.Gewenste oplossing
Inmiddels heb ik elders een nieuwe GSM moeten kopen. Een schadevergoeding van minimaal 75 euro lijkt mij billijk. (kostprijs 192,43).- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.