Klacht Media Markt: Onduidelijkheid over bestelling.

Marieke

Ik heb enkele dagen geleden de alcatel pop 3 met 4g netwerk besteld via de site. Een dag later kreeg ik een mail dat deze niet beschikbaar is en de alcatel pop 3 met kpn simkaart wel geleverd kon worden of dat ik mijn geld terug kon krijgen binnen 5 tot 7 dagen. Apart, betalen ging binnen 5 tot 7 minuten. Omdat de telefoon dan eind deze week of begin volgende week geleverd kon worden heb ik gekozen voor de andere telefoon. Het artikelnummer van die telefoon zoals in de mail vermeld is nergens terug te vinden op de site dus kon dit niet controleren. Nu staat er een soortgelijke telefoon in de folder echter zonder 3g en met dual sim in combinatie met kpn simkaart. Ik wil deze telefoon niet en hoop dan ook dat dit niet het geboden alternatief is. De telefoon die ik besteld heb wordt gewoon nog online aangeboden ook al is die volgens de mail niet te leveren. Op mijn mail is niet gereageerd waardoor ik geen idee heb welke ik besteld heb en wanneer die geleverd wordt.

Duidelijkheid over de telefoon en de leverdatum. Niet telefonisch, ik wacht namelijk op een telefoon.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet leverbaar is. Het eerder gedane aanbod is vandaag binnen gekomen bij ons magazijn en zal dus morgen leverbaar zijn. Indien u toch een ander alternatief wenst bieden wij u graag het volgende aan:

1415080 - ACER Liquid Z530 Duo Zwart + Lebara

Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat of dat u liever het eerder aangeboden alternatief ontvangen. Beide kunnen morgen bij u geleverd worden indien u vandaag uw keuze doorgeeft.

Excuses voor het ongemak.

Marieke
    Inmiddels ook contact gehad via de mail en aangegeven dat ik de telefoon die ik besteld heb graag wil ontvangen. Exact die telefoon is inmiddels weer op de site geplaatst voor 129 euro. Hierboven claimt de mediamarkt heel mooi dat hij vanaf afgelopen maandag binnen was maar ondertussen hoor of zie ik niks terwijl de telefoon die ik besteld heb gewoon bestelbaar is. Hoe moeilijk is het, stuur me gewoon datgene wat ik besteld en betaald heb. Pfff..
    Marieke
    Of doe eens gek en reageer op de mails..

Bedankt voor uw reactie.

Het eerder aangeboden alternatief is inderdaad weer leverbaar. Deze kunnen wij in uw bestelling aanpassen en zal dan morgen bij u geleverd worden. Echter hadden wij dit nog niet gedaan omdat wij u ook een ander alternatief aangeboden hebben. Graag ontvangen wij van u een akkoord om aan u te leveren:

1458528 - ALCATEL POP 3 (5.5") Zwart incl. KPN Pre-paid-simkaart

Wij vernemen graag van u.

Marieke
    Bizar, de telefoon is inmiddels weer geplaatst voor 99euro. Vandaag besteld,morgen in huis staat eronder. Grapje toch zeker?

Bedankt voor uw reactie.

De door u bestelde telefoon staat momenteel als niet voorradig op onze website en kan dus ook niet besteld worden. Het alternatief dat wij u hebben geboden staat echter wel online en is ook voorradig. Wij vernemen graag of u hiermee akkoord gaat.

In afwachting van uw reactie.

Marieke
    Zoals ik al meerdere keren per mail gezegd heb ZOU IK GRAAG HET ALTERNATIEF ONTVANGEN. Kunnen jullie het mailcontact voortaan niet beter via deze site onderhouden en de eigen mailbox sluiten aangezien daar toch niet gereageerd wordt?
    Marieke
    Oh fok, daar wordt het moeilijk natuurlijk. Het eerste alternatief, de alcatel telefoon dus. Exact dezelfde als mijn bestelling dus los van de simkaart.

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben wij de bestelling omgezet, excuses voor de verwarring. U zult de telefoon naar verwachting morgen ontvangen.

Bedankt voor uw geduld.

Marieke
    Welk geduld? Iig bedankt, ik ben er pas gerust op als ik de telefoon binnen heb..

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels is in de track&trace van PostNL te zien dat het toestel vandaag wordt afgeleverd. Dit zal gebeuren tussen 13:30 en 15:30. Wij vernemen graag van u zodra u het toestel heeft ontvangen.

Marieke
    En uiteraard heb ik niet de telefoon gekregen die ik besteld heb, mij is aangeboden als alternatief alleen dan met kpn sim en zoals die op de site te koop staat. De geleverde telefoon is de goedkopere dual sim uitvoering met alleen 3g en geen 4g. De specificaties zoals beschreven bij dit artikel kloppen niet met de geleverde telefoon. Er zijn twee uitvoeringen van de pop 3. 5.5 inch en mediamarkt biedt de duurdere online aan maar levert de goedkopere versie.
    Marieke
    Ik heb er weinig vertrouwen in dat de telefoon terug sturen en mijn geld terug laten storten goed komt. Waarschijnlijk kan ik dan weer achter mijn geld aan. Ik geef de telefoon wel aan mijn neefje die heel graag mee wil doen aan de pokemon hype. Wat een geldverspilling. Nooit meer mediamarkt, wat butt zaak.
    Marieke
    Ik zou overigens graag een printscreen plaatsen van de telefoon zoals hij op de site te koop aangeboden wordt en een foto van de geleverde telefoon, ik heb echter geen idee of dit kan en hoe?

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat de specificaties niet kloppen. Wij hebben de afdeling welke hier over gaat verzocht de specificaties te bekijken en waar nodig aan te passen. Graag willen wij u bedanken voor het doorgeven. Betreffende het retourneren, u kunt het product uiteraard retourneren naar ons retourencentrum of in een van onze vestigingen. Indien u dit wenst vernemen wij dat graag van u.

Helaas is het niet mogelijk om op klachtenkompas afbeeldingen te delen.

Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?