Klacht Media Markt: Ongebruikte ventilator retourneren in meegeleverde geopende verpakking

Klachtnummer
# 314752
Gebruiker
jsr550
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bij de Mediamarkt een dyson ventilator gekocht waarbij de verkoper aangaf dat de doos waarin de ventilator in kwam al open is geweest maar dat hij het product wel kan verkopen. Dit vonden wij geen probleem zolang het product nieuw is. Op de doos staat een sticker van de Mediamarkt zelf dat de doos open is geweest. Nu willen we het product ongebruikt retourneren met de aankoopbon maar de Mediamarkt werknemer en later de manager nemen het product niet in omdat de doos open is geweest en omdat het gaat om een hygiënisch product.
Beide zijn niet vermeld tijdens het verkopen.
Er staat niets over een ventilator in de hygiensische voorwaarden n.b.
Uitgesloten van retour en omruiling zijn:
- Prepaid- en softwarepakketten
- Licentie gebonden producten
- Navigatieapparatuur
- Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige data dragende producten
- Satelliettunerpakketten en smartcards
- Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons)
- Op maat gemaakte producten en/of aanpassingen aan product in opdracht van de klant.

Gewenste oplossing

Het product retour nemen en het aankoopbedrag ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    Dank voor het melden van u klacht, wij gaan deze in behandeling nemen.
    Welke winkel betreft de case? ( Amsterdam heeft 3 vestigingen ) .
    Indien wij de naam van de winkel hebben ontvangen pakken wij dit op met desbetreffende winkel.
    Wij horen graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    M.Hoogendijk
  2. Auteur
    jsr550
    Datum
    Beste mevr. Hoogendijk,
    Dankjewel voor het snelle reageren.
    Het betreft Mediamarkt Arena te Amsterdam.
    Groet,
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste J. Stapper,

    De case is doorgezet naar de winkel, u kunt spoedig een reactie van ons verwachten.

    Met vriendelijke groet,

    Mike Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen