Klacht Media Markt: Ongebruikte ventilator retourneren in meegeleverde geopende verpakking

jsr550

Bij de Mediamarkt een dyson ventilator gekocht waarbij de verkoper aangaf dat de doos waarin de ventilator in kwam al open is geweest maar dat hij het product wel kan verkopen. Dit vonden wij geen probleem zolang het product nieuw is. Op de doos staat een sticker van de Mediamarkt zelf dat de doos open is geweest. Nu willen we het product ongebruikt retourneren met de aankoopbon maar de Mediamarkt werknemer en later de manager nemen het product niet in omdat de doos open is geweest en omdat het gaat om een hygiënisch product.
Beide zijn niet vermeld tijdens het verkopen.
Er staat niets over een ventilator in de hygiensische voorwaarden n.b.
Uitgesloten van retour en omruiling zijn:
- Prepaid- en softwarepakketten
- Licentie gebonden producten
- Navigatieapparatuur
- Desktopcomputers, notebooks, tablets, smartphones en overige data dragende producten
- Satelliettunerpakketten en smartcards
- Hygiënische producten (bijvoorbeeld scheerapparaten, hoofdtelefoons)
- Op maat gemaakte producten en/of aanpassingen aan product in opdracht van de klant.

Het product retour nemen en het aankoopbedrag ontvangen.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ,

Dank voor het melden van u klacht, wij gaan deze in behandeling nemen.
    Welke winkel betreft de case? ( Amsterdam heeft 3 vestigingen ) .
    Indien wij de naam van de winkel hebben ontvangen pakken wij dit op met desbetreffende winkel.
    Wij horen graag van u.

M.Hoogendijk
    jsr550
    Beste mevr. Hoogendijk,
    Dankjewel voor het snelle reageren.
    Het betreft Mediamarkt Arena te Amsterdam.
    Groet,
    Media Markt
    Beste J. Stapper,

De case is doorgezet naar de winkel, u kunt spoedig een reactie van ons verwachten.

Mike Hoogendijk

Ook een klacht indienen over Media Markt?