Klacht Media Markt: ongehoord voelen/ niet serieus genomen worden

Klachtnummer
# 374842
Gebruiker
lynn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De onbereikbaarheid van Mediamarkt in combinatie het niet serieus nemen van mijn klacht. de afhandeling aan de balie laat te wensen over. ik Geef aan dat ik niet tevreden over de conclusie van de reperateur aangezien er bij media markt wat anders was gezegt ( dat het onder garantie viel) de reparatie duurt verschrikkelijk lang 15 werkdagen, de leen laptops/ andere opties zijn niet beschikbaar waardoor ik mijn examens niet heb kunnen leren.

De oplossing

serieus genomen worden, het oplossen van mijn klacht en dat er van geleerd gaat worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen