Opgelost door Media Markt: ongeopende doos ruilen

javaan

Vandaag wil ik mijn ongeopende externe hardeschijf terug brengen (lokatie beierlandselaan rotterdam) geen goedemiddag of een hallo van meneer wahid ik laat mijn bon en de ongeopende doos zien,meneer kijkt haal het stickertje los en doet de DOOS open ,tot mijn verbazing zegt meneer wahid dat de doos open is geweest ! ik stond daar met mijn mond open ik zeg u doet de doos zelf open meneer hij is niet opengeweest !. ik sta daar verbijsterd. Ik wordt onterecht beschuldigd dat ik de doos open zou heben gemaakt Ik wil graag mijn geld terug meneer Wahid heeft de doos zelf open gemaakt,en aan klantvriendelijkheid moet nog aan gewerkt worden bij deze medewerker.

lokatie beierlandselaan rotterdam
naam medewerker wahid

Geld terug

Media Markt
    Beste meneer Pawiroredjo,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht telefonisch met u doorgenomen.Zoals aangegeven leg ik uw klacht voor bij mijn collega bij Media Markt Beierlandselaan. Zij nemen telefonisch contact met u op om de klacht verder in behandeling te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Beierlandselaan uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    javaan
    Netjes te woord gestaan door meneer kuipers klacht opgelost.