Klacht Media Markt: Ongepast en ongehoord behandeld en bovendien klacht niet opgelost, slaat kant noch wal.

Klachtnummer
# 339622
Gebruiker
RBL
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Schandalig en geschoffeerd te woord gestaan door de klantenservice op het algemene nummer in waarschijnlijk Rotterdam begreep ik. Winkel (Almere) krijg je niet aan de telefoon ...Samsung ingeleverd omdat er niet mee te bellen viel. Staat ook zo op inlever rapport maar er is op het reparatierapport naar de reparatiedienst een heel andere klacht opgenomen, logisch dat ze dan de klacht niet aantreffen. 2x bellen met klanten service waarbij in beide gevallen geen enkele aantekening is opgenomen blijkt achteraf. Vervolgens weer naar de winkel terug (kost me 2 uur) gaan ze intern toch testen 48 uur.... na 48 uur weer verzoek om langs te komen want moet samen getest worden.....wat een gekkigheid. Basis had toestel gewoon met juiste klacht omschrijving ingestuurd moeten worden. Laatste telefooncontact met de klantenservice was echt ronduit schandalig!!!! Geen woorden voor hoe ze je daar schofferen (gelukkig is het gesprek opgenomen...dat scheelt) en dat terwijl ik juist open voor een oplossing zelf maar weer bel...heel heel erg frustrerend en MM onwaardig. Officiële klacht volgt zeer zeker....maar wees gewaarschuwd!!

De oplossing

Serieus hoor en wederhoor toepassen en een oplossing bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen