Klacht Media Markt: Ongepast en ongehoord behandeld en bovendien klacht niet opgelost, slaat kant noch wal.

RBL

Schandalig en geschoffeerd te woord gestaan door de klantenservice op het algemene nummer in waarschijnlijk Rotterdam begreep ik. Winkel (Almere) krijg je niet aan de telefoon ...Samsung ingeleverd omdat er niet mee te bellen viel. Staat ook zo op inlever rapport maar er is op het reparatierapport naar de reparatiedienst een heel andere klacht opgenomen, logisch dat ze dan de klacht niet aantreffen. 2x bellen met klanten service waarbij in beide gevallen geen enkele aantekening is opgenomen blijkt achteraf. Vervolgens weer naar de winkel terug (kost me 2 uur) gaan ze intern toch testen 48 uur.... na 48 uur weer verzoek om langs te komen want moet samen getest worden.....wat een gekkigheid. Basis had toestel gewoon met juiste klacht omschrijving ingestuurd moeten worden. Laatste telefooncontact met de klantenservice was echt ronduit schandalig!!!! Geen woorden voor hoe ze je daar schofferen (gelukkig is het gesprek opgenomen...dat scheelt) en dat terwijl ik juist open voor een oplossing zelf maar weer bel...heel heel erg frustrerend en MM onwaardig. Officiële klacht volgt zeer zeker....maar wees gewaarschuwd!!

Serieus hoor en wederhoor toepassen en een oplossing bieden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?