Klacht Media Markt: Onjuist behandeld door fout van Media Markt

Klachtnummer
# 687756
Gebruiker
Bloemetje300
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Laptop online gekocht op 29 augustus, niet geleverd door post.nl omdat Media Markt vergeten was de toevoeging huisnummer door te geven, 1,5 week op geld moeten wachten. Wilde de laptop vervolgens opnieuw bestellen maar was inmiddels 300 euro duurder geworden, heb 20x!! met klantenservice gebeld, steeds werd er gezegd: ik heb het doorgegeven aan de juiste afdeling, kortingscode komt er aan. Helaas tot op heden niets gehoord/ontvangen. Heb uiteindelijk maar een andere laptop ergens anders besteld.
Wat een klantonvriendelijk bedrijf!

Gewenste oplossing

Compensatie geleden schade door steeds te moeten bellen met klanten service welke zich verschuilt achter andere afdelingen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen