Klacht Media Markt: Onjuist geïnformeerd over retour-voorwaarden

Klachtnummer
# 149474
Gebruiker
Jvb
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb een Acer Aspire laptop via de webshop van Media Markt aangekocht. Aangezien de computer niet aan de verwachtingen voldeed heb ik deze keurig en in de originele verpakking verpakt. Ik ben vervolgens op met de laptop naar de Media Markt winkel in Breda gegaan om deze aldaar te retourneren. In de winkel liet de verkoper ons weten dat de computer die wij wilde retourneren uitsluitend kon worden geretourneerd via internet. Het was dus niet mogelijk om deze computer daar achter te laten. Wij hebben ons vervolgens in de winkel verder laten adviseren en zijn tot aanschaf overgegaan van een andere computer. Afgelopen week hebben wij de eerste computer geretourneerd via internet zoals aangegeven door de verkoper uit de Media Markt winkel in Breda. Uit jullie mail blijkt dat, in tegenstelling tot hetgeen in de winkel is medegedeeld, deze computer helemaal niet geretourneerd kan worden. Hierdoor zitten wij nu dus met twee computers





De oplossing

Ik heb ik mijn probleem duidelijk voorgelegd aan de Media Markt verkoper in de Media Markt winkel te Breda.
Als deze Media Markt verkoper mij had gewezen op het feit dat retourneren niet mogelijk zou zijn had ik de aanschaf van de andere laptop daar ter plaatse uiteraard ook niet gedaan. Nu zit ik met twee laptops aangeschaft in de Mediamarkt.

Ik wil dan nu ook mijn geld terug van deze online aangekochte laptop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Balen,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw eerste aankoop niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hebben de klacht bij de vestiging Breda voorgelegd. Zij hebben inmiddels contact met u opgenomen en zullen samen met u gaan kijken naar een oplossing.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Media Markt Klantenservice

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen