Opgelost door Media Markt: Onjuiste informatie, slechte service en niet reageren.

Petermaarten

Ik heb herhaalde malen naar de Mediamarkt (Zoetermeer) gemaild met onderstaande klacht. Zij hebben nooit gereageerd, vandaar op deze wijze.

Everglades gasfornuis gekocht voor mijn dochter.
- (herhaaldelijk) ondeugdelijke aansluitingsmateriaal (nippel) gekregen.
- daardoor gas ontsnapt (gevaar)
- mondelinge informatie van hen over aansluiting was herhaaldelijk onjuist.
- heeft veel moeite en geld gekost om uiteindelijk (zelf) het fornuis weer terug te brengen naar Zoetermeer en hen het fornuis te laten accepteren,

Excuses van Mediamarkt, tegemoetkoming in gemaakte kosten en een bloemetje voor mijn dochter voor alle gas-ellende die zij heeft gehad.

Media Markt
    Geachte heer Blom, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zojuist heb ik u gebeld om de klacht samen met u door te nemen, het telefoonnummer dat bekend is via klachtenkompas is momenteel niet bereikbaar. Heel vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met Media Markt Zoetermeer. Ik heb contact opgenomen met Media Markt Zoetermeer en uw klacht voorgelegd. Zij zullen contact met u opnemen en de klacht in behandeling nemen,. Wij vertrouwen erop dat Media Markt Zoetermeer uw klacht op de juiste manier afhandelt. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Petermaarten
    Nog steeds niets gehoord van Mediamarkt of Mediamarkt vestiging Zoetermeer. Dit ondanks de gemelde toezegging in de reactie van klachtenkompas. Het patroon van niet reageren is bevestigd.
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Het spijt me te lezen dat er geen contact met u is opgenomen.Mijn welgemeede excuses daarvoor. Ik heb uw reactie voorgelegd aan Media Markt Zoetermeer en verzocht om alsnog contact met u op te nemen om uw klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Petermaarten
    Ik wacht al weer 5 dagen zonder iets van de Mediamarkt-Zoetermeer te horen. Als ze zo met al hun klanten omgaan zal ik binnenkort horen dat ze failliet zijn.
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Ik heb u gisteren en zojuist telefonisch proberen te bereiken, helaas is me dat niet gelukt. Ik heb gisteren contact opgenomen met Media Markt Zoetermeer, zij zullen uiterlijk vandaag contact met u opnemen. Mijn welgemeende excuses voor het uitblijven van contact. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Wij proberen telefonisch contact met u te krijgen alleen het telefoonnummer dat u via klachtenkompas kenbaar heeft gemaakt geeft al een aantal dagen een in gesprek-toon. Kunt u controleren of het telefoonnummer nog juist is en het telefoonnummer aanpassen naar een nummer waarop wij u kunnen bereiken?Ik verneem graag van u. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Petermaarten
    Mijn telefoonnummer (mobiel) is correct zoals het op klachtenkompas staat. Er staat geen bericht op mijn voicemail.
    Ik ben inderdaad niet continu bereikbaar, laat Mediamarkt Zoetermeer even per mail laten weten hoe laat zij mij willen bellen.
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Uw telefoon gaf een in gesprek toon, er was helaas geen mogelijkheid om en voicemailbericht achter te laten. Ik heb uw bericht doorgegeven aan Media Markt Zoetermeer en hen gevraagd om u per e-mail te berichten over het contactmoment. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Klantenservice Media Markt NederlandMet vriendelijke groeten,
    Floor
    Petermaarten
    Inmiddels al weer 5 dagen verstreken. NIETS van de mediamarkt-zoetermeer gehoord via de mail of telefoon. mevrouw floor heeft kennelijk niets te zeggen over klagers van de mediamarkt - zoetermeer. vertrouwen in mediamarkt is 0,0.
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Zojuist heb ik u gebeld, uw telefoon geeft helaas weer een in gesprek toon en er is geen mogelijkheid om een bericht in te spreken. Ik heb u daarom zojuist een e-mail gestuurd. Naar aanleiding van uw bericht heb ik direct contact opgenomen met de verantwoordelijke voor de service afdeling van Media Markt Zoetermeer. Hij geeft aan u zondag en maandag gebeld te hebben en een bericht op uw voicemail ingesproken te hebben. In mijn e-mail heb ik de contactgegevens van de verantwoordelijke van de service afdeling doorgegeven zodat u contact met hem kan opnemen op een tijdstip dat u uitkomt. Mijn welgemeende excuses voor het feit dat de klacht nog niet is afgehandeld. Ik verneem graag van u of de klacht naar behoren is afgehandeld zodra u contact heeft gehad met Media Markt Zoetermeer, Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Media Markt
    Geachte heer Blom, Inmiddels heb ik van u vernomen dat er contact is geweest met Media Markt Zoetermeer en dat men uw klacht naar tevredenheid af heeft kunnen handelen. Naar aanleiding van dat bericht stel ik voor om de klacht af te sluiten. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Mw. F. Zandhuis
    Petermaarten
    De klacht is uiteindelijk (!) voor mij naar tevredenheid afgehandeld.

Petermaarten

Ook een klacht indienen over Media Markt?