Klacht Media Markt: onjuiste informatie

Klachtnummer
# 355867
Gebruiker
sandra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een half jaar geleden jbl oordopjes gekocht bij mediamarkt osdorp helaas zijn die stuk gegaan en was ik de bon kwijt. Ik had voor de transactie contant betaald. Na telefonisch contact te hebben gehad en de situatie uitgelegd had raadde zij mij aan om naar dezelfde vestiging te gaan en dan zouden we er wel uitkomen. Echter kreeg ik gelijk de vraag of ik een mediamarkt klantenkaart had of met pin betaald had en dat ze niets voor míj konden doen. Het was een onwijze tijdverspilling als ik hetzelde telefonisch te horen had gekregen was ik niet eens langs geweest

De oplossing

Ik zou graag de bon willen want ik heb nog anderhalf jaar garantie op het product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen