Klacht Media Markt: Onjuiste informatie clearplex en klant is duidelijk geen koning!

Klachtnummer
# 356408
Gebruiker
Els
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 maart een samsung s9 gekocht. In de winkel werd een clearplex screenprotector aangeraden. Zoveel lovende woorden over de zelfherstellende werking van kleine krasjes. Kras en stootvast! Maar als je nagel perongeluk zacht tegen t scherm komt zit er al een beschadiging in en deze trekt echt niet weg. 20 maart terug naar de winkel geweest, vestiging nieuwegein. Ze konden niets voor mij betekenen ondanks ze onjuiste informatie verstrekt hebben en het maakt ze niets uit dat ze een erg ontevreden klant hebben!

De oplossing

Als dit clearplex is...gelijk beschadigd binnen 1,5 week gebruik en aangezien ze alles behalve hulpbehoevend en meedenkend zijn bij deze vestiging. Geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen