Klacht Media Markt: Onjuiste informatie verkoper, niet het juiste type sporthorloge

Klachtnummer
# 254697
Gebruiker
Lynne1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tom Tom Spark 3 sporthorloge verkocht door verkoper mediamarkt met functie muziek erop. En daarbij ook losse dure JBL oordopjes met bluetooth functie. Nu thuis aangekomen en mijn vriend dit horloge voor zijn verjaardag te hebben gegeven blijkt dus dat de muziek functie er niet opzit, en dit een ander type horloge moet zijn. Nu dus een verkeerd geadviseerd type Tom Tom Spark 3 horloge en JBL oordopjes gekocht waar geen muziek op kan worden afgespeeld waar het juist omging. Verkoper mediamarkt heeft dus een fout gemaakt. Terwijl hij dit wel had uitgeplozen op internet en in de winkel de doos nog had geopend.

De oplossing

Retour en juiste type Tom Tom Spark 3 + Music horloge, bijbetalen omdat dit ee duurder model is snappen we. Als er bluetooth oordopjes al bij het Music horloge zitten (incl.) Dan graag ook JBL bluetooth oordopjes retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen u verkeerd geinformeerd ben bij Media Markt Alphen aan den Rijn. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij dan ook contact met de vestiging opgenomen om na te gaan wat er precies mis is gegaan. Media Markt Alphen aan den Rijn heeft aangegeven dit met de verkoper te bespreken en spoedig contact met u op te nemen om een passende oplossing aan te bieden.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben van Media Markt Alphen aan den Rijn vernomen dat er inmiddels contact is geweest. De betreffende medewerker blijft in contact me u om de aangeboden oplossing te bewerkstelligen. Wij gaan er vanuit dat Media Markt Alphen aan den Rijn de klacht verder naar behoren afhandelt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen