Klacht Media Markt: Onjuiste informatie verkoper, niet het juiste type sporthorloge

Lynne1

Tom Tom Spark 3 sporthorloge verkocht door verkoper mediamarkt met functie muziek erop. En daarbij ook losse dure JBL oordopjes met bluetooth functie. Nu thuis aangekomen en mijn vriend dit horloge voor zijn verjaardag te hebben gegeven blijkt dus dat de muziek functie er niet opzit, en dit een ander type horloge moet zijn. Nu dus een verkeerd geadviseerd type Tom Tom Spark 3 horloge en JBL oordopjes gekocht waar geen muziek op kan worden afgespeeld waar het juist omging. Verkoper mediamarkt heeft dus een fout gemaakt. Terwijl hij dit wel had uitgeplozen op internet en in de winkel de doos nog had geopend.

Retour en juiste type Tom Tom Spark 3 + Music horloge, bijbetalen omdat dit ee duurder model is snappen we. Als er bluetooth oordopjes al bij het Music horloge zitten (incl.) Dan graag ook JBL bluetooth oordopjes retour.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend te vernemen u verkeerd geinformeerd ben bij Media Markt Alphen aan den Rijn. Naar aanleiding van uw klacht hebben wij dan ook contact met de vestiging opgenomen om na te gaan wat er precies mis is gegaan. Media Markt Alphen aan den Rijn heeft aangegeven dit met de verkoper te bespreken en spoedig contact met u op te nemen om een passende oplossing aan te bieden.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben van Media Markt Alphen aan den Rijn vernomen dat er inmiddels contact is geweest. De betreffende medewerker blijft in contact me u om de aangeboden oplossing te bewerkstelligen. Wij gaan er vanuit dat Media Markt Alphen aan den Rijn de klacht verder naar behoren afhandelt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?