Klacht Media Markt: onjuiste informatie versterkt door chatmedewerker 01-12 en geen oplossing mogelijk verteld klantenservice medewerker

Klachtnummer
# 141328
Gebruiker
anwa
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 01-12 om 12.05 heb ik wasmachine besteld via de webshop.
nog gechat met de medewerker van de mediamarkt hoe het zat met laagste prijs garantie want had de wasmachine ergens anders goedkoper gezien en met meer services zonder dat daar kosten voor in rekening werden gebracht MAAR levering duurde iets langer bij dat bedrijf.
mevrouw gaf in de webshop gold niet de lagere prijs garantie dan moest ik naar de winkel nog gevraagd kunt u kijken of tie op voorraad is ja hij was op voorraad als ik hem voor 22.00 via ideal betaalde zou hij vandaag 02-12 geleverd worden.
Specifiek nog een keer gebeld weten jullie zeker als ik hem vandaag(01-12 voor 22.00)bestel dat hij dan ook geleverd word 02-12 ja als ik hem voor 22.00 uur zou bestellen zouden ze hem 02-12 leveren.
NIET DUS ,GEEN MAIL,GEEN WASMACHINE,GEEN EXCUUS NIKS en wanneer hij nu komt kunnen ze me niet vertellen dat zie ik van zelf als ze een mail sturen uiterlijk maandag !!!!das 5 dagen later en oplossing nee is er niet

De oplossing

Ik wil een compensatie en duidelijkheid wanneer ik nu mijn wasmachine krijg.
En excuus mail voor het niet willen oplossen van het probleem en niet eens mee willen denken gewoon zeggen NEE mevrouw zo werken wij NIET.
Ben nog nooit zo slecht behandeld door de mediamarkt ze waren altijd vriendelijk en behulpzaam en altijd super klantgericht.
En nu helemaal NIKS

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Wakka,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Zoals telefonisch besproken vinden wij het erg vervelend dat u onjuist bent geïnformeerd. Verder wordt uw bestelling vandaag geleverd. Wij hopen de klacht hiermee af te sluiten. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    anwa
    Datum
    Ik heb nog steeds mijn te goedbon niet die wel door de media markt is beloofd
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Wakka,

    Wij hebben op 04/12 een cadeaukaart voor u aangemaakt. Deze is aan u verzonden en zal naar verwachting binnen enkele dagen bij u geleverd worden. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen