Klacht Media Markt: onjuiste informatie verstrekt aan mobiele telefoon

daanfloor

In Venlo een mobiele telefoon gekocht.( tijdens vakantie) Merk: Samsung calaxy core 2.
Er werd in de winkel verteld dat hij hier zijn muziek etc. gemakkelijk op kan zetten. Echter geeft de telefoon iedere keer aan dat het geheugen vol is. Dit gebeurt na 2 a 3 dagen.
Een mail gestuurd naar de winkel in Venlo. Terug naar een winkel in de buurt. Bergen op Zoom .
In de winkel verteld wat er aan de hand was met de telefoon en verteld dat het personeel in Venlo had gezegd dat hij er alles op kon zetten.
Ondertussen had mijn zoon de telefoon helemaal opgeschoond. Zij hebben de telefoon daar nagekeken, maar konden niets vinden. Er werd ons verteld dat we met de telefoon terug moesten naar Venlo, omdat er in die winkel was verteld aan dat hij alles op zijn mobiel kon zetten. (muziek,foto's etc., helemaal niets dus.)
Het is ruim twee uur rijden om vanuit onze woonplaats (Oude Tonge) naar Venlo te rijden. Dit is een slechte service. De telefoon werkt niet, zoals werd belooft!

I

Mijn zoontje heeft de telefoon van zijn eigen zakgeld bij elkaar gespaard. Hij wil het liefst zijn geld terug, zodat hij een andere, en betere telefoon kan kopen die wel voldoet aan hetgeen hij had gevraagd.

Media Markt
    Geachte mevrouw Dirkx,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de telefoon niet naar wens functioneert.Media Markt Bergen op Zoom geeft aan uw telefoon te hebben gecontroleerd en aangegeven dat u er probleemloos muziek op de telefoon geplaatst kan worden. Uiteraard dient u wel rekening te houden met de grote van de opslagruimte op de telefoon. Anders gezegd werkt uw telefoon volgens de specificaties en kunt u deze gebruiken waarvoor deze is aangeschaft.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?