Opgelost door Media Markt: onjuiste voorlichting verkoopprijs - Mediamarkt Rotterdam C

broker

Op 6 mei jl. wilde ik een Samsung Galaxy S4 kopen bij Mediamart Rotterdam C. Op het prijskaartje stond EUR 369.--
Ik heb de verkoper gevraagd of dit de prijs is voor of na de 50 euro cashback actie die geldig is op dit model. De verkoper zei dat dit de prijs voor cashback is, d.w.z. dat de cashback van 50 euro hierin NIET verrekend was. Vervolgens wilde ik de telefoon kopen. Nu was de prijs ineens 369 euro NA 50 euro cashback. Hiermee was ik het niet eens. Ik heb een foto van de prijskaart gemaakt, waarop geen vermelding stond dat het de prijs na cashback was. Vervolgens getracht een dialoog aan te gaan met MediaMarkt, die mij op 8 mei een foto stuurde waar de zin "prijs na 50 euro cashback" op vermeld stond. Dit stond echter niet op de prijskaart toen ik op 6 mei een foto van diezelfde prijskaart maakte. Mediamarkt stelt zich op het standpunt dat ik de telefoon niet voor EUR 369 voor cashback krijg omdat de zin altijd op de prijskaart vermeld staat. Dit is onjuist.

Mediamarkt zou helder moeten zijn over het prijsbeleid dat zij voeren. Een prijskaartje met een een prijs na cashback is NIET de Mediamarkt prijs, aangezien de cashback niet door Mediamarkt wordt gedaan, maar door een ander bedrijf. Ik ben van mening dat de gepubliceerde prijs de prijs voor cashback is. Dit stond niet vermeld dus kon de klant er vanuit gaan dat het niet zo was. De prijs (369 voor cashback) is ook geen onredelijke prijs en past in het beleid van MediaMarkt (zie de website mediamarkt over mediamarkt).
Ik wens excuus van de Mediamarkt waarbij Mediamarkt tevens bevestigt dat de prijskaart voor 8 mei inderdaad NIET de zin " prijs na 50 euro cashback " bevatte.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Timmer, Bedankt voor het melden van uw klacht. Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met de afdeling Service van Media Markt Rotterdam Centrum. Uw klacht wordt door Media Markt Rotterdam Centrum in behandeling genomen en wordt inhoudelijk door hen beantwoord. Wij vertrouwen erop dat uw klacht op de juiste manier wordt afgehandeld door Media Markt Rotterdam Centrum. Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    broker
    dank u. Ik heb nog geen reactie van media markt rotterdam ontvangen. Ondertussen is de Cash Back Actie van Samsung afgelopen.
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Timmer, Vervelend om te horen dat er nog geen contact met u is opgenomen. Ik verzoek Media Markt Rotterdam Centrum nogmaals om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. Indien u nog vragen heeft verneem ik dat graag. Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Zandhuis
    Geachte mevrouw Zandhuis,
    Helaas , nog steeds geen reactie van Media Markt Rotterdam. Ik ben sinds begin mei met Media Markt in contact. Ik wacht nog een week op een bevredigend antwoord, en zal de klacht negatief afsluiten als een (positieve) reactie uitblijft. Dit houdt ook in dat ik mijn aankopen elders ga onderbrengen omdat er wat mij betreft de basis van vertrouwen weg is. Ik vertrouw erop dat vestiging Rotterdam het zover niet laat komen.
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw,Bedankt voor uw bericht.Ik vind het zeer vervelend om van u te vernemen dat u aangeeft nog geen bericht te hebben mogen ontvangen inzake deze klacht.
    Na het lezen van uw melding heb ik direct contact opgenomen met mijn collega van de service afdeling van Media Markt Rotterdam Centrum.Mijn collega van de service afdeling van Media Markt Rotterdam Centrum zal vandaag of uiterlijk morgen inhoudelijk op deze klacht ingaan.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    broker
    Klacht is na melding op Klachtenkompas keurig opgepakt door Mediamarkt Rotterdam en naar volle tevredenheid opgelost.

broker

Ook een klacht indienen over Media Markt?