Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Onkundig personeel en slechte klantenbehandeling
Details
Klacht
Vandaag super slecht geholpen bij de mediamarkt hier in zwolle.Na 10 minuten bij de kassa in de rij te hebben gestaan eindelijk aan de beurt.
(was best druk er slechts 2 kassa,s van de 5 open).
Eindelijk aan de beurt produkt netjes gescant.
Je zou zeggen, niet aan de hand, afrekenen en wegwezen.
Nou vergeet het maar.
Op de 1 of andere manier was kassier aan het klooien en het hem afgeslagen.
Schijnbaar was deze meneer enorm moe want een andere kassiere moest maar even met het bonnetje naar de service balie lopen, en zelf ging hij met andere klanten verder..
Terug komend met de mededeling dat er iemand zou komen.
Na weer 5 minuten wachten nog niemand en de kassier zei dat we maar even naar de service balie moesten lopen en dat we daar verder werden geholpen.
We deden even een blik richting service balie en zagen ook daar weer een lange rij wachtenden.
Inmiddels waren we al ruim 20 minuten verder......
Het produkt maar bij de kassier voor zijn neus gedrukt en weggelopen.
Met heeft daar blijkbaar totaal geen behoefte en zin om klanten netjes af te helpen.
Had me erg verheugd op het produkt, maar daar weten ze het om te zetten in "laat maar".
Erg teleurgesteld en na wat vorige akkerfietjes steeds minder fan van de madiamarkt.
Loopt zo veel personeel en niemand helpt je fatsoenlijk.
Gewenste oplossing
Personeel beter opleiden en klantvriendelijker.(niet dat ik er iets aan heb, kom waarschijnlijk niet meer terug)
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.