Klacht Media Markt: Onkundig personeel en slechte klantenbehandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 687873
Gebruiker
Extra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vandaag super slecht geholpen bij de mediamarkt hier in zwolle.
Na 10 minuten bij de kassa in de rij te hebben gestaan eindelijk aan de beurt.
(was best druk er slechts 2 kassa,s van de 5 open).
Eindelijk aan de beurt produkt netjes gescant.
Je zou zeggen, niet aan de hand, afrekenen en wegwezen.
Nou vergeet het maar.
Op de 1 of andere manier was kassier aan het klooien en het hem afgeslagen.
Schijnbaar was deze meneer enorm moe want een andere kassiere moest maar even met het bonnetje naar de service balie lopen, en zelf ging hij met andere klanten verder..
Terug komend met de mededeling dat er iemand zou komen.
Na weer 5 minuten wachten nog niemand en de kassier zei dat we maar even naar de service balie moesten lopen en dat we daar verder werden geholpen.

We deden even een blik richting service balie en zagen ook daar weer een lange rij wachtenden.
Inmiddels waren we al ruim 20 minuten verder......
Het produkt maar bij de kassier voor zijn neus gedrukt en weggelopen.

Met heeft daar blijkbaar totaal geen behoefte en zin om klanten netjes af te helpen.

Had me erg verheugd op het produkt, maar daar weten ze het om te zetten in "laat maar".

Erg teleurgesteld en na wat vorige akkerfietjes steeds minder fan van de madiamarkt.
Loopt zo veel personeel en niemand helpt je fatsoenlijk.

Gewenste oplossing

Personeel beter opleiden en klantvriendelijker.
(niet dat ik er iets aan heb, kom waarschijnlijk niet meer terug)
Geboden oplossing
Niets gehoord. Ga tegenwoordig naar zaken die je wel willen helpen... Laat die geldfabrieken met goedkoop personeel wel links liggen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen