Opgelost door Media Markt: Online bestellen een drama

ad valkenburg

Ik had een mobiele telefoon online besteld met de omschrijving dat deze binnen 1 a 2 dagen binnen zou zijn. Afgelopen donderdag besteld nu dinsdag en nog steeds niets binnen. De bezorging is al ruim 3 dagen onderweg.....? Contact gehad met Mediamarkt online en deze ziet maandag niet als een werkdag? Dus hierop geen bezorging? Nu bijna een week verder maar nog niets binnen, dus online bij Mediamarkt bestellen is een lange wachttijd veel langer als aangegeven staat op de website!!!

Media Markt
    Geachte meneer Valkenburg,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht telefonisch met u afgehandeld en de telefoon ligt inmiddels bij de vestiging voor u klaar.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service
    ad valkenburg
    Klacht is opgelost, maar wil nog wel even melden dat ik niet de enigste was met hetzelfde probleem bij een online bestelling! Er stonden nog meerdere mensen bij de Mediamarkt met dezelfde klacht nm de levering! Tevens gaven de medewerkers zelf aan dat er momenteel veel klachten op hun afkwamen op wat er online besteld is/was. Dus probleem ligt dan toch bij de online store van de Mediamarkt, dus neem hier aktie op (als je tevreden klanten wil houden) Dat is mijn tip naar u toe.Mvg

ad valkenburg

Ook een klacht indienen over Media Markt?