Klacht Media Markt: Online bestelling na ruim 2 weken nog niet geleverd

Klachtnummer
# 254468
Gebruiker
ducm900
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Online bestelling van 29-01-2017 t.w.v. €750 nog steeds niet geleverd.Levertijd volgens Media Markt: 1-3 dagen. Via contactformulieren (mail, 2x) wordt gewoon helemaal niet gereageerd.Telefonisch (3x) wordt steeds beweerd dat de bestelling voorradig is en dat deze hoogstwaarschijnlijk dezelfde dag nog de deur uit zal gaan.Maak van dat "hoogstwaarschijnlijk" maar "gewoon niet" !!!!!Status is nog steeds "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending" en dat al meer dan twee weken !!!

De oplossing

Gewoon leveren !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden de bestelling nog niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken gaf het systeem aan dat de laptop op voorraad was terwijl dit niet het geval is. Met deze reden willen wij u graag een alternatief aanbieden. Het prijsverschil met uw originele laptop is voor de rekening van Media Markt.

    1481356 - ASUS ROG GL752VW-T4494T

    Meer informatie over het product kunt u hier vinden:
    http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_asus-rog-gl752vw-t4494t-1481356.html

    Wij vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    ducm900
    Datum

    Beste mw. Meijer,
    met het door U aangeboden aternatief gaan ik accoord.
    Hopende dat het dan ook inderdaad morgen mog geleverd wordt.
    Met vreiendelijke groet,
    M.Jacobs
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor de snelle terugkoppeling.

    Wij hebben het alternatief direct in het systeem doorgevoerd. De zending zal zo spoedig mogelijk verzonden worden. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u hiervan een bevestiging met een track&trace link om uw bestelling te volgen. De verwachting is dat de bestelling morgen bij u geleverd wordt.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen