Klacht Media Markt: Online bestelling na ruim 2 weken nog niet geleverd

ducm900

Online bestelling van 29-01-2017 t.w.v. €750 nog steeds niet geleverd.Levertijd volgens Media Markt: 1-3 dagen. Via contactformulieren (mail, 2x) wordt gewoon helemaal niet gereageerd.Telefonisch (3x) wordt steeds beweerd dat de bestelling voorradig is en dat deze hoogstwaarschijnlijk dezelfde dag nog de deur uit zal gaan.Maak van dat "hoogstwaarschijnlijk" maar "gewoon niet" !!!!!Status is nog steeds "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending" en dat al meer dan twee weken !!!

Gewoon leveren !!!

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u tot op heden de bestelling nog niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken gaf het systeem aan dat de laptop op voorraad was terwijl dit niet het geval is. Met deze reden willen wij u graag een alternatief aanbieden. Het prijsverschil met uw originele laptop is voor de rekening van Media Markt.

1481356 - ASUS ROG GL752VW-T4494T

Meer informatie over het product kunt u hier vinden:

Wij vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

In afwachting van uw reactie.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    ducm900

Beste mw. Meijer,
    met het door U aangeboden aternatief gaan ik accoord.
    Hopende dat het dan ook inderdaad morgen mog geleverd wordt.
    Met vreiendelijke groet,
    M.Jacobs
    Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor de snelle terugkoppeling.

Wij hebben het alternatief direct in het systeem doorgevoerd. De zending zal zo spoedig mogelijk verzonden worden. Zodra de bestelling verzonden is ontvangt u hiervan een bevestiging met een track&trace link om uw bestelling te volgen. De verwachting is dat de bestelling morgen bij u geleverd wordt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?