Klacht Media Markt: online laptop gekocht krijg hem kapot binnen

mark

via mediamarkt online laptop besteld ik krijg hem kapot binnen . gelijk online gebeld en hij zei krijg een nieuwe duurt wel een week i.v.m. nieuwjaars-dag geen probleem. ik de laptop terug gestuurd krijg nu een email dat de laptop gerepareerd word kan 20 dagen duren dat was niet de afspraak. ik ga daar niet akkoord mee ik heb een nieuwe besteld en geen gerepareerde je praat toch om een hoop geld.

gewoon een nieuwe sturen

mark
    vandaag weer gebeld met mediamarkt online ze hebben de reparatie geannuleerd en ik wil over 3 dagen de nieuwe maar dat ga niet lukken hun maken fout op fout en ik maar wachten op mijn laptop. klantenservice kan niks regelen "voor 22.00 besteld morgen in huis" dacht het niet wacht al een week en nog niks in huis. heb gevraagd aan klantenservice om me door te schakelen met iemand die me wel kan helpen maar dat doen ze niet.
    Media Markt
    Geachte heer Markus,
    Bedank voor het melden van de klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling defect geleverd is. Hiervoor onze excuses. Helaas is er geen voorraad van het product meer waardoor wij u niet van een nieuw exemplaar kunnen voorzien. In overleg met u zal daarom het aankoopbedrag worden terug gestort. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
    mark
    na wat heen en weer bellen heb ik mijn geld terug gevraagd.
    het nadeel is dat ik deze laptop in de aanbieding heb gekocht voor dat geld kan ik geen andere van de zelfde kwaliteit krijgen maar ja meer kunnen ze niet doen.

mark

Ook een klacht indienen over Media Markt?