Klacht Media Markt: online laptop gekocht krijg hem kapot binnen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 90749
Gebruiker
mark
Datum
3 reacties

Details

De klacht

via mediamarkt online laptop besteld ik krijg hem kapot binnen . gelijk online gebeld en hij zei krijg een nieuwe duurt wel een week i.v.m. nieuwjaars-dag geen probleem. ik de laptop terug gestuurd krijg nu een email dat de laptop gerepareerd word kan 20 dagen duren dat was niet de afspraak. ik ga daar niet akkoord mee ik heb een nieuwe besteld en geen gerepareerde je praat toch om een hoop geld.

De oplossing

gewoon een nieuwe sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    mark
    Datum
    vandaag weer gebeld met mediamarkt online ze hebben de reparatie geannuleerd en ik wil over 3 dagen de nieuwe maar dat ga niet lukken hun maken fout op fout en ik maar wachten op mijn laptop. klantenservice kan niks regelen "voor 22.00 besteld morgen in huis" dacht het niet wacht al een week en nog niks in huis. heb gevraagd aan klantenservice om me door te schakelen met iemand die me wel kan helpen maar dat doen ze niet.
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer Markus,
    Bedank voor het melden van de klacht. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling defect geleverd is. Hiervoor onze excuses. Helaas is er geen voorraad van het product meer waardoor wij u niet van een nieuw exemplaar kunnen voorzien. In overleg met u zal daarom het aankoopbedrag worden terug gestort. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  3. Auteur
    mark
    Datum
    na wat heen en weer bellen heb ik mijn geld terug gevraagd.
    het nadeel is dat ik deze laptop in de aanbieding heb gekocht voor dat geld kan ik geen andere van de zelfde kwaliteit krijgen maar ja meer kunnen ze niet doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mark
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen