Klacht Media Markt: Onprofessionele klanten-service

Klachtnummer
# 408408
Gebruiker
Omer20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 9 december hadden wij een stofzuiger miele en tostapparaat miele gekocht bij de MediaMarkt op de filiaal: Arena Boulevard te Amsterdam. De producten zouden dinsdag 10 december worden geleverd. Tot op heden is er niets geleverd en telkens wanneer ik bel naar de telefoonnumer die op het factuur wordt er iets anders gezegd door de service medewerkers. Zojuist na drie keer gebeld te hebben krijgen wij te horen dat het uberhaupt niet op de systeem staat vermeld dat het zal worden geleverd.

Wij zijn totaal niet tevreden met deze troep service. Blijkbaar zijn de service medewerkers en ga geen namen noemen nog niet goed opgeleid om informatie te noteren of door te geven.

Graag hieraan wat veranderen beste MediaMarkt.

De oplossing

Morgen brengen wij de factuur+kassa bon voor een vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?