Klacht Media Markt: Onterecht behandeld terwijl ik recht op garantie

Klachtnummer
# 115881
Gebruiker
Sabri
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste Samsung,

Ik heb 4 maanden geleden een toestel bij mediamarkt Breda gekocht.
Na 4 maanden lang vertrouwd Samsung te hebben gebruikt heeft deze het op een ochtend ineens zonder oorzaak het opgegeven. Toen ik op mijn telefoon wou kijken is deze ineens uitgevallen en nooit meer aangegaan. Eerder heeft is de toestel nooit in aanmerking van een val of stoot schade in aanmerking gekomen. De dag dat ik mijn toestel ging inleveren bij de mediamarkt in Breda, heeft een van de medewerker geconstateerd dat de toestel schade vrij is. Ik heb na het inleveren van mijn toestel en een wacht tijd van 2 weken een reactie terug ontvangen daarbij is geconstateerd dat er een scheur zit in mijn toestel. Ik vindt dit niet kunnen, vermoedelijk heeft de reparatie bedrijf dit zelf gedaan om onder reparatie kosten te komen. Het toestel is altijd volgens de gebruiksaanwijzingen gebruikt. Ik ben het er niet mee eens en zal nooit meer een product van Samsung en bij mediamarkt kopen.

De oplossing

Ik heb mijn toestel schadevrij ingeleverd en ook zonder val of stoot schade. Ik wil dat mijn toestel volgens de garantie wordt gerepareerd en mediamarkt mij geen extra kosten in rekening brengt om mijn toestel te repareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw telefoon niet meer naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Breda heeft contact met u opgenomen en een oplossing geboden voor uw klacht. Zoals besproken wordt uw toestel kosteloos hersteld gezien er geen duidelijk bewijs kan worden geleverd dat de schade tijdens door u is veroorzaakt.

    Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen