Klacht Media Markt: Onterecht reparatie in rekening brengen gedurende garantie

NDX

Smart Phone HTC eerste reparatie binnen garantie nadat hij uit mijn zak gestuitert was: beeldscherm, gehele case (ook achterkant), is terecht in rekening gebracht voor een bedrag van 99,11 excl.
Na aantal weken barst het display, in mijn ogen spanningsbreuk, in de ogen van de reparateur van buitenaf veroorzaakt. Kosten reparatie (alleen display) 123,40 excl.
Veel minder reparatie voor 25% meer, vergeleken met de vorige reparatie. Verklaring Media Markt: dagprijs onderdelen. (25% !!!!)
Op communicatie via e-mail met Media Markt service wordt gebrekkig gereageerd (niet lezen). Vragen naar klachten procedure levert post adres op van dezelfde vestiging waar discussie mee loopt.

Goede beoordeling van de schade. Is spanningsbreuk. Beoordeling is nu willekeur, net als prijs.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat de prijsopgave van de laatste opdracht niet naar tevredenheid is.

Media Markt Heerlen heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Er is u uitgelegd dat er andere onderdelen vervangen dienen te worden dan bij de eerste reparatie. Dit is de reden dat de reparatiekosten verschillen. Gezien u zich niet kan vinden in de uitkomsten van het onderzoek waaruit blijkt dat uw aanspraak op garantie is afgewezen heeft Media Markt Heerlen aangeboden uw telefoon voor een second opinion aan te bieden.

Media Markt Heerlen stelt u op de hoogte zodra de uitkomsten van de second opinion bekend zijn.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?