Klacht Media Markt: Onterechte diagnose waterschade aan Apple macbook air laptop.

Berendsen13

We hebben een minder dan één jaar oude laptop (een Apple Macbook air) ter reparatie aangeboden.
Mediamarkt heeft deze laptop naar een reparatie centrum van Apple gestuurd, waarna op basis van zgn indicatoren vastgesteld zou zijn dat er waterschade zou zijn. De laptop is echter niet anders in contact met vocht gekomen dan eventueel een korte periode in een vochtige omgeving (vergelijkbaar met bijvoorbeeld Singapore of Houston).
Mediamarkt blijft zich echter verschuilen achter de diagnose van het reparatie centrum en daarmee Apple en is ons op geen enkele manier tegemoet gekomen behalve dan een giftcard van 25 euro.

Het liefst zou ik een fundamentele uitspraak willen over dat verschuilen van Apple en Mediamarkt achter dergelijke indicatoren waarvan de gevoeligheid niet te controleren is door de eindgebruiker.
Ik schat echter in dat dit vechten tegen de bierkaai wordt en ben daarom eventueel ook tevreden met een tegemoetkoming in de vorm van hun BTW actie zijnde 21% korting op de nieuw waarde (we hebben bijna 500 € reparatie kosten betaald!!).

Berendsen13
    Ik heb nog geen reactie van Mediamarkt gekregen. Graag zou ik een akkoord willen sluiten zoals in mijn bovenstaande voorstel

Berendsen13

Ook een klacht indienen over Media Markt?