Klacht Media Markt: Ontevreden over behandeling

Klachtnummer
# 357578
Gebruiker
evdw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Lenovo tablet van mijn dochter is twee keer opgestuurd geweest naar Lenovo. Dit heb ik zelf gereregeld. We hebben het product nog geen half jaar in bezit. Aanschaf was 30 september 2018. Vandaag ben ik in het filiaal van mediamarkt in Leeuwarden geweest dat het nu genoeg is geweest en dat ik vervanging wil. Daar heb ik nu wel recht op. Volgens de medewerkster was dit niet mogelijk want de reparatie is niet via Mediamarkt gelopen. Wat een onzin. Ik heb een ondeugdelijk product gekocht en wil nu vervanging. Nu is de tablet uiteindelijk opgestuurd. Maar ik ben nu thuis en het zit mij niet lekker.

De oplossing

Ik wil een vervanging van het product. Ik heb geen vertrouwen meer in Lenovo. En ik ben best bereid om bij te betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?