Klacht Media Markt: ontevreden over geleverde producten en afspraken van de Mediamarkt.

Klachtnummer
# 267908
Gebruiker
lisa_n
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben onlangs een koelkast en oven besteld en dit heeft ons tot nu toe alleen maar meer werk en problemen geleverd. Het begon toen wij de koelkast en oven hadden besteld in de winkel er zou telefonisch contact met ons worden opgenomen zodra de producten geleverd konden worden. Hierover werden wij ook gecontacteerd en er werd telefonisch een afspraak gemaakt om de producten te leveren. Op de dag dat de producten geleverd zouden worden en er niemand was gekomen tijdens het aangegeven tijdsblok nam ik zelf contact op met de klantenservice van Mediamarkt. De klantenservice gaf aan dat de levering niet is doorgegaan omdat de oven nog niet op voorraad was en ze anders 2 keer moesten langskomen. Uiteindelijk wordt er een nieuwe afspraak gemaakt om de koelkast en oven te leveren en zorg ik dat ik thuis aanwezig ben tussen het afgesproken tijdsblok. Koelkast en oven worden beiden geleverd, maar nu blijkt dat de oven beschadigd is en dus weer geretourneerd moet worden. De klantenservice zou hierover telefonisch contact met ons opnemen. Uiteindelijk worden wij ook gecontacteerd door de klantenservice en krijgen wij te horen dat de oven die wij hebben besteld niet meer leverbaar is tot in augustus. Dit vinden wij natuurlijk erg jammer, maar wij krijgen een ''kleine'' compensatie voor al het ongemak en besluiten Mediamarkt toch nog een kans te geven. Wij gaan naar Den Haag om ons geld terug te halen en een nieuwe oven uit te kiezen. Nu blijkt dat wij niet geholpen konden worden aan de balie omdat de persoon met wij hadden gesproken en ons telefonisch een toezegging had gedaan niet aanwezig was, daarom konden wij weer niet geholpen worden. Wij zijn teruggekomen opeen andere dag toen hebben wij alles kunnen regelen en in de avond hebben wij online via de website van Mediamarkt een nieuwe oven uitgezocht en besteld. Afgelopen week is de oven geleverd door Mediamarkt en nu blijkt dat de oven scheef in elkaar is gezet en van slechte kwaliteit is. Wij hebben weer contact gehad met de klantenservice en hebben afgesproken dat de oven geretourneerd werd. Ik heb de hele dag geen sms ontvangen en toen ik de dag erna heb gebeld bleek er niks in werking gezet te zijn. Gisteren heb ik wederom gebeld en is er een afspraak voor vandaag gemaakt dat de oven opgehaald zou worden. Nu komen ze vandaag aan de deur en geven aan dat ik een nieuwe afspraak moet maken, omdat de oven beneden op de stoep moet staan...fijn dat dit wordt gecommuniceerd.

De oplossing

Een oplossing via klachtenkompas zonder telefonisch gecontacteerd te worden door alle slechte ervaringen van afgelopen 2 weken met de klantenservice.
Dat de oven geretourneerd word en de daarvoor gemaakte kosten worden teruggestort.
Gepaste compensatie voor al het ongemak, want het heeft me meer geld gekost om telkens vrij te nemen.
Geen valse beloftes meer en duidelijke communicatie via mediamarkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen wat er allemaal is gebeurd met uw bestelling. Om na te gaan wat er precieus is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen vragen wij u graag om uw ordernummer aan ons door te geven.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?