Klacht Media Markt: Ontevreden over levering

Mark

5 weken geleden heb ik een wasmachine besteld bij Mediamarkt met extra servicekosten voor het ophalen van mijn oude wasmachine. Vanaf het allereerste moment werd ik voorgelogen door de bezorgers van Extra@home (PostNL) dat mijn oude wasmachine aan de straatkant had moeten staan. Dit is wettelijk onjuist! Toen ik erachter kwam dat ik voorgelogen ben heb ik Mediamarkt gevraagd om de nieuwe wasmachine op te halen. Na 2 weken kwamen exact dezelfde bezorgers langs wat ik een ongelukkige keuze vond. Nadat zij mij het formulier van retour hebben laten tekenen hebben ze alsnog geweigerd de nieuwe wasmachine mee te nemen! Per telefoon heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later met ANDERE bezorgers. Vanmorgen kreeg ik te horen dat het weer dezelfde bezorgers zijn en deze zijn begrijpelijkerwijs niet meer welkom in mijn huis. Zowel Mediamarkt als Extra@home laten mij nu met een ongewenste nieuwe wasmachine zitten en zijn niet van plan deze op te halen.

Het ophalen van de wasmachine door andere bezorgers dan de mensen van Extra@home die mij hebben voorgelogen.

Ook een klacht indienen over Media Markt?