Klacht Media Markt: Ontevreden over levering

Klachtnummer
# 84085
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 weken geleden heb ik een wasmachine besteld bij Mediamarkt met extra servicekosten voor het ophalen van mijn oude wasmachine. Vanaf het allereerste moment werd ik voorgelogen door de bezorgers van Extra@home (PostNL) dat mijn oude wasmachine aan de straatkant had moeten staan. Dit is wettelijk onjuist! Toen ik erachter kwam dat ik voorgelogen ben heb ik Mediamarkt gevraagd om de nieuwe wasmachine op te halen. Na 2 weken kwamen exact dezelfde bezorgers langs wat ik een ongelukkige keuze vond. Nadat zij mij het formulier van retour hebben laten tekenen hebben ze alsnog geweigerd de nieuwe wasmachine mee te nemen! Per telefoon heb ik een nieuwe afspraak gemaakt voor een week later met ANDERE bezorgers. Vanmorgen kreeg ik te horen dat het weer dezelfde bezorgers zijn en deze zijn begrijpelijkerwijs niet meer welkom in mijn huis. Zowel Mediamarkt als Extra@home laten mij nu met een ongewenste nieuwe wasmachine zitten en zijn niet van plan deze op te halen.

De oplossing

Het ophalen van de wasmachine door andere bezorgers dan de mensen van Extra@home die mij hebben voorgelogen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen