Klacht Media Markt: Ontevreden over service

Klachtnummer
# 370059
Gebruiker
SBtenNoever
Datum
0 reacties

Details

De klacht

MacBook pro gekocht en na nog geen half jaar crashte de computer. Moederbord vervangen. Kregen hem terug met schade dus weer terug gestuurd. Niet alleen de behuizing vervangen maar ook het toetsenbord en de touchpad. Paar maanden weer plezier gehad van de MacBook en weer viel hij iedere keer uit. Voor de derde keer opgestuurd en weer het moederbord vervangen. Aangegeven dat we geen vertrouwen meer in de MacBook hebben aangezien nu al voor de tweede keer het moederbord is vervangen en de laptop nog geen 2 jaar oud is. Krijgen we te horen dat ze niets voor ons kunnen doen omdat er niet drie keer een hardware fout is geconstateerd. Lijkt mij dat als je moederbord twee keer is vervangen en je toetsenbord en je touchpad je wel enig recht van spreken hebt als je aangeeft de computer niet meer te vertrouwen en je een ondeugdelijk product hebt. Mediamarkt vind dit dus de normaalste zaak van de wereld.

De oplossing

Wij willen een andere MacBook uitzoeken. De MacBook pro kunnen we niets mee omdat we niet weten wanneer gij het weer begeeft. Hoef niet eens mijn geld terug maar wel een andere MacBook!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen