Klacht Media Markt: Ontevreden service reparatie scherm iphone

# 197220
Thijsstaal

Mediamarkt Emmen. Op donderdagavond 10 nov. naar de power service voor het vervangen van scherm iphone 5c. Na reparatie door Sandro bleek midden niet te werken. Echter het was al 20:55 dus mij werd verteld volgende avond terug te komen: "dan ben ik er wel." Dat deed ik, maar Sandro was er niet en hij bleek de enige die het kon. "Komt u volgende week maar terug, Sandro is er elke avond behalve vrijdagavond." Volgende maandag was Sandro er echter wéér niet! "Komt u woe of do maar terug, dan is ie er sowieso." Ik was er woensdag 23 nov. en het scherm werd vervangen (niet door Sandro, die was er niet), en het duurde een uur, maar dit keer zat er een gele vlek in het scherm. Er moest een nieuwe besteld worden, en ik kan wéér een week wachten! Erg vervelend dit allemaal: ben nu al 4x voor niks heen geweest, heb 4x parkeerkosten betaald + €99,- reparatiekosten, en ben nog steeds niet geholpen.

Een nieuw goed werkend, gaaf scherm, en mijn geld terug ivm alle moeite (5x komen, 3x voor niks, 2 weken thuis met een kapot scherm, gemaakte parkeerkosten).

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat het vervangen van uw scherm niet goed is verlopen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij contact opgenomen met Media Markt Emmen. Media Markt Emmen gaat uw klacht inhoudelijk bekijken en neemt contact met u op om dit te bespreken. Wij hebben hen verzocht ons op de hoogte te houden en informeren u hier uiteraard ook over.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben inmiddels van Media Markt Emmen vernomen dat er contact is geweest. De kosten van het herstellen van uw scherm ontvangt u retour en het scherm wordt alsnog kosteloos hersteld. Graag vernemen wij van u of u tevreden bent met deze geboden oplossing.

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?