Klacht Media Markt: onvolledig artikel meegekregen

plotzzz

zonet een chromecast gekocht bij de media markt, afgerekend 5 minuten voor sluitingstijd. verkoopster maakt bon, zet stempel erop gecontroleerd meegegeven.thuis uitgepakt, wat schetst mijn verbazing, er zit alleen de stroomkabel in de verpakking, maar niet de chromecast zelf. en nu? hoe bewijs ik dat de verkoopster niet goed heeft gecontroleerd, want dan had ze ook wel gezien dat de verpakking niet klopte met de inhoud. 25 euro voor een stroomkabel vind ik wat duur. ik moet morgen terugkomen,maar maak me wel zorgen

of geld terug of ontbrekend artikel, ondanks vermeld gecontroleerd meegegeven3421.1324263

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een incompleet product heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u of u opnieuw langs bent geweest bij Media Markt Alkmaar en of het probleem hier is opgelost.

In afwachting van uw reactie.

plotzzz
    mijn man is terug gegaan naar de winkel-en eerlijk gezegt vind ik de afhandeling van de klacht geen schoonheidsprijs verdienen! wat bleek? het gewenste en gekochte chromecast van 25 euro was niet meer op vooraad en hoewel de fout toch echt bij de media markt lag en niet bij ons kreeg mijn man het geld niet terug, en mocht hij dus met 15 euro bijbetaling een vervangende en veel duurdere chromecast kopen. geen compensatie, geen excuses, wel 15 euro extra kwijt boven al het ongemak.nee, niet netjes

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben uw klacht voorgelegd bij Media Markt Alkmaar. Deze gaan contact opnemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en eventueel een passende oplossing aan te bieden.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de afhandeling.

plotzzz
    dat is goed we wachten het af bedankt voor de snelle reactie :-)

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben van Media Markt Alkmaar vernomen dat er contact is geweest. Inmiddels is de klacht besproken en is er een oplossing aangeboden. De geboden oplossing gaat u overleggen en u informeert Media Markt Alkmaar vervolgens of u hiermee akkoord gaat of niet.

Wij vernemen graag of u tevreden bent over de oplossing.

plotzzz
    ben er klaar mee, media markt doet het voorstel het gekochte en reeds gebruikte artikel terug te nemen, maar dat schiet niet op, we wilden dit artikel best hebben, alleen niet dit model, maar het kleinere en goedkopere. deze oplossing gaat voor mijn gevoel volledig voorbij aan het feit dat de fout niet bij ons lag, hun hebben een lege doos verkocht. ik had het schappelijk gevonden als men bereid was geweest het prijsverschil te retourneren.maar dat gaat niet gebeuren. ik kan er niets mee sorry

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het jammer te vernemen dat uw niet tevreden bent over de geboden oplossing. Echter heeft Media Markt Alkmaar u een goede oplossing aangeboden aangezien het artikel dat u wilde aanschaffen niet meer voorradig was.

Media Markt Alkmaar heeft hierin goed gehandeld.

plotzzz
    media markt blijft bij hun standpunt dat ze me een goed oplossing hebben geboden. vraag is goed voor wie, niet voor mij als consument, dat is duidelijk. ze zijn compleet voorbij gegaan aan het feit dat de fout bij hun lag, immers zij verkopen een lege verpakking! ik vind het niet meer dan schappelijk uit coulance voor al het ongemak de consument in het prijsverschil tegenmoet te komen. nee, ik schik me hierin, meer kan ik niet doen. maar klantbinding bereik je op deze manier niet media markt!