Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Onvoorziene extra kosten
Details
De klacht
Het LCD-schern van mijn Samsung Galaxy S6 was kapot. Ik heb telefonsich een afspraak gemaakt met Media Markt Bergen op Zoom. Kosten voor de schermreparatie waren €189. Een dag later heb ik mijn telefoon weggebracht naar de winkel voor de reparatie.Na 1,75 uur kreeg ik een telefoontje van dezelfde persoon dat de schermreparatie gelukt was, echter dat mijn mobiel geen beeld gaf. Ik kon bij de klantenservice mijn mobiel ophalen. Hij gaf aan dat ze mijn mobiel wel naar Samsung konden opsturen voor verdere onderzoek. Omdat ik mijn mobiel wel mee wilde nemen, moest ik uiteraard eerst de schermreparatie betalen. Tot mijn verbazing moest ik €239 afrekenen (ipv de afgesproken €189). Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice hoe dat kon. Zee ging het navragen, en het bleek dat ze ook de achterkant vervangen hadden, omdat deze volgens de reparateur altijd barst. De € 50 extra kosten was niet vooraf, tijdens of na de reparatie besproken.
De oplossing
Ik wil €50 terug van de niet (vooraf, tijdens of na reparatie) besproken extra kosten. Eventuele consequenties waren namelijk niet besproken. Mevrouw van de klantenservice gaf mij gelijk, en geeft aan dat eventuele consequenties wel besproken had moeten worden. Ik ben daarom niet eens met €50 ectra kosten (overige werkzaamheden)Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.