Klacht Media Markt: Onvoorziene extra kosten

# 195127
Goossens

Het LCD-schern van mijn Samsung Galaxy S6 was kapot. Ik heb telefonsich een afspraak gemaakt met Media Markt Bergen op Zoom. Kosten voor de schermreparatie waren €189. Een dag later heb ik mijn telefoon weggebracht naar de winkel voor de reparatie.
Na 1,75 uur kreeg ik een telefoontje van dezelfde persoon dat de schermreparatie gelukt was, echter dat mijn mobiel geen beeld gaf. Ik kon bij de klantenservice mijn mobiel ophalen. Hij gaf aan dat ze mijn mobiel wel naar Samsung konden opsturen voor verdere onderzoek. Omdat ik mijn mobiel wel mee wilde nemen, moest ik uiteraard eerst de schermreparatie betalen. Tot mijn verbazing moest ik €239 afrekenen (ipv de afgesproken €189). Ik vroeg aan de mevrouw van de klantenservice hoe dat kon. Zee ging het navragen, en het bleek dat ze ook de achterkant vervangen hadden, omdat deze volgens de reparateur altijd barst. De € 50 extra kosten was niet vooraf, tijdens of na de reparatie besproken.

Ik wil €50 terug van de niet (vooraf, tijdens of na reparatie) besproken extra kosten. Eventuele consequenties waren namelijk niet besproken. Mevrouw van de klantenservice gaf mij gelijk, en geeft aan dat eventuele consequenties wel besproken had moeten worden. Ik ben daarom niet eens met €50 ectra kosten (overige werkzaamheden)

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw 50 euro extra kosten heeft gehad waar u van te voren niet van op de hoogte was. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Bergen op Zoom met het verzoek na te gaan wat er precies is gebeurd. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen informeren wij u hierover.

Excuses voor het ongemak.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels een terugkoppeling ontvangen van Media Markt Bergen op Zoom. Media Markt Bergen op Zoom heeft aangegeven contact met u op te nemen om de klacht inhoudelijk te bespreken en u een passende oplossing aan te bieden. Ook wordt dit met de desbetreffende medewerker besproken.

Wij vernemen graag van u of u tevreden bent met de geboden oplossing.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?