Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: onze tv is stuk 3 maanden na de garantie. ik wil een prijsopgave van wat het mij gaat kosten
Details
De klacht
Onze tv is stuk. We zijn nu 3 maanden over de garantie tijd heen. ik kan een prijsopgave krijgen van wat mijn deel van de kosten voor de reparatie gaat worden, maar ik moet dan wel 100 euro voorrijkosten betalen voor degene die naar de tv komt kijken. Ik kan hem ook naar mediamarkt brengen, dan sturen zij hem op, maar dan is het mijn eigen risico als er onderweg iets met de tv gebeurd.Omdat we 3 maanden over de garantietijd zijn worden de kosten voor de reparatie gedeeld, officieel horen de voorrijkosten daar ook bij, maar in de winkel van mediamarkt in Alphen aan den rijn zeggen ze dat zij dat echt niet gaan betalen.
De oplossing
Omdat ik de tv bij mediamarkt het gekocht, vindt ik dat ik de tv daar moet kunnen brengen voor reparatie en dat hun hem dus onder hun eigen risico opsturen naar Samsung om hem te laten repararen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.