Klacht Media Markt: onze tv is stuk 3 maanden na de garantie. ik wil een prijsopgave van wat het mij gaat kosten

Wesley

Onze tv is stuk. We zijn nu 3 maanden over de garantie tijd heen. ik kan een prijsopgave krijgen van wat mijn deel van de kosten voor de reparatie gaat worden, maar ik moet dan wel 100 euro voorrijkosten betalen voor degene die naar de tv komt kijken. Ik kan hem ook naar mediamarkt brengen, dan sturen zij hem op, maar dan is het mijn eigen risico als er onderweg iets met de tv gebeurd.
Omdat we 3 maanden over de garantietijd zijn worden de kosten voor de reparatie gedeeld, officieel horen de voorrijkosten daar ook bij, maar in de winkel van mediamarkt in Alphen aan den rijn zeggen ze dat zij dat echt niet gaan betalen.

Omdat ik de tv bij mediamarkt het gekocht, vindt ik dat ik de tv daar moet kunnen brengen voor reparatie en dat hun hem dus onder hun eigen risico opsturen naar Samsung om hem te laten repararen.

Media Markt
    Geachte meneer van Ham,Bedankt voor het melden van uw klacht.Na het lezen van uw bericht heb ik contact opgenomen met mevrouw van Kuilenburg, medewerker afdeling service bij Media Markt Alphen aan den Rijn.Mevrouw van Kuilenburg neemt vandaag telefonisch contact met u op om de klacht met u door te nemen.Wij gaan ervan uit dat Media Markt Alphen aan den Rijn uw klacht naar behoren afhandeld.Ervan uitgaande u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?