Klacht Media Markt: Oordopjes binnen paar uur defect

Klachtnummer
# 303075
Gebruiker
Baris.s
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb paar uur geleden JBL oordopjes gekocht voor de 6e keer en hij is nu al defect (linker oordopje doet het niet) ik Ben ook mijn bon kwijt geraakt en ik heb met cash betaald. Nu heb ik mediamarkt gebeld maar hun wouden mij ook al niet helpen.

De oplossing

Ik zou graag nieuwe oordopjes willen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw oordopjes na aankoop een defect vertonen.

    Graag vernemen wij in welke vestiging u deze oordopjes heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen