Klacht Media Markt: Oordopjes garantie

Klachtnummer
# 141632
Gebruiker
Ares112
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb een oordopje van Apple bij MediaMarkt Arnhem gekocht. Na een maand was hij al kapot toen heb ik'm opgestuurd en na 3 weken was hij weer terug en gerepareerd. Ik was onderweg van school naar huis en ik had de oordopjes in met muziek, eerst hoorde ik geruis na een minuut of 5 later onplofte mijn oodopje bij de plek van de kabel. Daarna hoorde ik alleen van de rechter kant muziek en aan de linker kant was hij kapot. Ik stuurde hem op en na 5 dagen kreeg ik een bericht van MediaMarkt dat hij total loss is verklaard en niet onder de garantie valt. Maar de rechterkant werkte nog dus hij was niet total loss. Het koste me €50,- exlusief btw om hem te vervangen voor een nieuwe, wat best wel raar was want in de winkel koste het €30,-. Of ik kon het niet laten repareren en retour sturen maar het koste me €15,- exclusief btw. Of ik kon de oordopjes op een mileuvriendelijke manier laten afvoeren.
Dus er was geen oplossing.

Groetjes Ares

De oplossing

Mijn gewenste oplossing is dat mijn oordopje of vervangen worden voor een nieuwe of gerepareerd worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Vervelend te vernemen dat uw Apple headset niet naar behoren functioneerde. Excuses voor het ongemak.

    Media Markt Duiven heeft de klacht met u doorgenomen en een oplossing geboden voor uw klacht.

    Graag zien wij de reactie op de afhandeling van uw klacht tegemoet.

    Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen