Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Oordopjes garantie
Details
De klacht
Hallo,Ik heb een oordopje van Apple bij MediaMarkt Arnhem gekocht. Na een maand was hij al kapot toen heb ik'm opgestuurd en na 3 weken was hij weer terug en gerepareerd. Ik was onderweg van school naar huis en ik had de oordopjes in met muziek, eerst hoorde ik geruis na een minuut of 5 later onplofte mijn oodopje bij de plek van de kabel. Daarna hoorde ik alleen van de rechter kant muziek en aan de linker kant was hij kapot. Ik stuurde hem op en na 5 dagen kreeg ik een bericht van MediaMarkt dat hij total loss is verklaard en niet onder de garantie valt. Maar de rechterkant werkte nog dus hij was niet total loss. Het koste me €50,- exlusief btw om hem te vervangen voor een nieuwe, wat best wel raar was want in de winkel koste het €30,-. Of ik kon het niet laten repareren en retour sturen maar het koste me €15,- exclusief btw. Of ik kon de oordopjes op een mileuvriendelijke manier laten afvoeren.
Dus er was geen oplossing.
Groetjes Ares
De oplossing
Mijn gewenste oplossing is dat mijn oordopje of vervangen worden voor een nieuwe of gerepareerd worden.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.