Klacht Media Markt: Oordopjes mogen niet geretourneerd worden.

Klachtnummer
# 302785
Gebruiker
Gorter
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag probeerde ik bluetooth oordopjes terug te brengen die mij niet pasten. Bleek dat ik ze niet mocht retourneren omdat ik ze had geopend. Ja tuurlijk moet ik ze openen om te passen. In de winkel kan dat dat niet. Bovendien heb ik nergens gelezen dat je oordopjes niet mag retourneren. Erg teleurgesteld in de Media Markt hierin. Voor 40 euro oordopjes die ik nooit ga dragen.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag vernemen wij in welke vestiging u deze oordopjes heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  2. Auteur
    Gorter
    Datum
    De vestiging is in Rotterdam centrum. Is het factuur/bestelnummer de POI op het bonnetje? In dat geval: 50089749.

    Bedankt voor de reactie,

    Mvg,

    Chris
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend om te lezen dat niet tevreden bent over de door u aangeschafte oordopjes. Aangezien u de oordopjes bij MediaMarkt Rotterdam Centrum heeft gekocht hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen