Klacht Media Markt: Oortjes ruilen media markt

Eline123

Nadat mijn vriend oordopjes gekocht heeft van JBL Reflect mini 2 zwart en daar vol trots mee thuis kwam heeft hij ze geopend. Toen ik thuis kwam en hoorde wat ze gekost hadden schrok ik mij kapot en wou ik dat hij ze terug bracht. Helaas neemt de media markt ze niet terug omdat de verpakking open is geweest. Het product is niet in aanraking gekomen met het oor. Vind het dan ook zwaar balen dat dit niet terug kan. Elke cent kun je maar een keer uitgeven en dat is deze keer overbodig geweest.

Dat de oortjes terug genomen worden. Ze zijn niet in aanraking geweest en vind het belachelijk dat via de wet het moet kunnen en via hun site staat nergens dat je hem niet kan retourneren

Media Markt
    Geachte mevrouw Pielaat,

Wij hebben u klacht in goede orde ontvangen.
    Graag ontvangen wij in welke winkel dit heeft plaats gevonden zodat wij dit kunnen neerleggen bij desbetreffende winkel.

Alvast bedankt.

M.Hoogendijk
    Eline123
    Mediamarkt roermond
    Media Markt
    Dank u wel, wij hebben de case doorgezet naar desbetreffende winkel.

Ook een klacht indienen over Media Markt?