Klacht Media Markt: Op 16 april afwasmachine besteld, nog steeds niet ontvangen! Bestelnr. 15611404

Nardo

Op 16 april j.l. bij Media M. een afwasmach. besteld. In voorraad! In de loop van de dag: uw bestelling is verzonden! Kon zelfs aangeven voor vervoer hoe laat ik 'm thuis wilde hebben. 17 april geen afwasmach. Vervoersbedrijf belt me, mevr. vandaag komt uw afwasmach. niet want we hebben de order van Media M. nog niet ontvangen. Toen heb ik Media M. gebeld, ja mevr. we wachten op seintje van vervoersbedrijf, zodra we wat weten hoort u van ons. Tot op de dag van vandaag hoor ik ditzelfde verhaal elke dag opnieuw. Gevolg is dat mijn vertrouwen in Media M. compleet geschaad is! Wat is nu uiteindelijk het eerlijke antwoord naar mij wat er aan de hand is?

Ik wil mijn geld terug! Heb geen vertrouwen meer in Media Markt!

Media Markt
    Geachte meneer Hoogendijk,
    Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling welke niet uitgeleverd was. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
    Nardo
    Nadat ik Klachtenkompas een reactie had geschreven hoe het er met de levering van de Media Markt voorstond, en na elke dag een week lang gebeld te hebben, belden we de Media Markt op de achtste dag na de beloofde afleverdag opnieuw en vertelden ze dat de order in het luchtledige verdwenen was.
    Nardo
    Na klacht bij Klachtenkompas gedeponeerd te hebben belden we volgende dag weer naar Media Markt en toen werd opeens erkent...vaatwasser order is in het luchtledige verdwenen. Dus Klachtenkompas hartelijk dank!

Nardo

Ook een klacht indienen over Media Markt?