Klacht Media Markt: Op voorraad, direct ophalen mogelijk betekent komt U maar over drie dagen en misschien is uw bestelling klaar

Klachtnummer
# 198375
Gebruiker
Renato
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Online kopen en volgende dag thuis is handig maar wanneer je toch onderweg bent maar geen tijd heeft om naar de winkel te gaan en hopen dat het op voorraad is, bieden sommige winkels de mogelijkheid om de winkel voorraad te controleren en soms kun je ook de product reserveren en betalen, zo ben je 100% zeker dat je naar de winkel kan om de product op te halen.

Niet bij mediamarket, ik heb een hue set en een hue lamp besteld en betaald, tijdens de bestelling krijg je te zien dat je per direct het product afhalen kan en bij vragen ben je van harte welkom bij de winkel.

Paar minuten later krijg ik een email dat mijn order in behandeling is en dat ik een email zou krijgen wanneer mijn bestelling klaar voor verzending is (?????).

Een paar uur later, had ik nog geen email maar toch naar se winkel gegaan, wat blijkt, dat mijn bestelling niet van de winkel komt maar van de magazijn en internet bestellingen worden pas in de avond behandeld, zo ik moet wachten.

Gewenste oplossing

Als mediamarkt deze service niet waar kan maken omdat de winkel voorraad informatie niet klopt of omdat de bestelling persé vanuit het magazijn moet komen, dan moeten ze de service niet aanbieden, zo MM moet de reële informatie geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw bestelling niet direct af te halen was. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Renato
    Datum
    Ik heb vanochtend met mevrouw Meijer gebeld, helaas door een storing aan de kant van klachtenkompas had ze geen toegang tot de gegevens van de klacht, het is afgesproken dat zodra zij weer toegang heeft dat ze mij terug belt, ik ga er vanuit van begin volgend week

    Pakketje is vanochtend bij MM Den Haag aangekomen, ben vanmiddag bij de winkel geweest, vanavond met de service desk en winkel gebeld, maar niemand kan mij zeggen wanneer ik het ophalen kan, zo pakkie is daar, maar niemand weet wa
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Zoals telefonisch besproken is de bestelling vrijdag bij Media Markt Den Haag geleverd. U heeft het pakket inmiddels bij Media Markt Den Haag afgehaald. Zoals telefonisch besproken gaan wij uitzoeken hoe dit zo lang heeft kunnen duren en zorgen dat de doorlooptijd hier verbeterd wordt.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen