Opgelost door Media Markt: Opgelicht door Media Markt

Nazife

Op 29 januari 2017,tijdens de BTW vrije dagen had ik drie producten aangeschaft bij Media Markt te Amsterdam west.Eén van de producten die ik had aangeschaft was een vrieskast.Tijdens de aankoop werd mij verteld dat de levering drie weken kon duren. Een week na de aankoop kreeg ik bericht dat de levering op 6 februari 2017 zou plaatsvinden. Mijn vrieskast is op die dag niet geleverd, waardoor ik in de avond contact heb opgenomen met de klantenservice. De Klantenservicemedewerker wist niet waardoor dit kwam en heeft toegezegd om binnen 24 uur terug te bellen. Binnen 24 uur is er geen contact geweest, waardoor ik nogmaals heb gebeld.Telefonisch hebben we een nieuwe bezorgafspraak gemaakt voor 15 februari 2017. Een dag voor de bezorgafspraak heb ik op de website van Multibv.nl gekeken, om te checken om hoe laat mijn vrieskast bezorgd zou worden.Hier zag ik geen planning terug, waardoor ik weer contact heb opgenomen met de klantenservice. De medewerker heeft gevraagd of ik het product niet had ontvangen, want ze kon niets terug vinden in het systeem. Ik moest langsgaan bij de Media Markt waar ik de aankoop had gedaan, omdat ze mij telefonisch niet verder konden helpen. Op 3 maart 2017 ben ik langs geweest bij de Media Markt, ze hebben beloofd om mij de volgende dag terug te bellen. De volgende dag ben ik teruggebeld met de mededeling dat mijn vrieskast al op 6 februari 2017 was bezorgd en dat ik de formulieren had ondertekend ter bevestiging van het ontvangst. Ik wist niet wat mij overkwam en heb aangegeven dat dit zeker niet is gebeurd. De medewerker aan de balie heeft aangegeven dit te onderzoeken en de volgende dag terug te bellen. Volgende dag heeft de medewerker gebeld met de melding dat ik vanavond door een ander collega gebeld zou worden, maar dit is niet gebeurd. Op 7 maart 2017 ben ik weer langs geweest bij de Media Markt en mij is letterlijk verteld dat Media Markt het product al had geleverd en dat ze verder niets voor me zouden kunnen betekenen. Volgens de medewerker komt de handtekening overeen met mijn handtekening. Het laatste wat ze nog wilden doen is de handtekening doorsturen naar een expert ter vergelijking. Ik voelde me totaal machteloos en ben beschuldigd voor iets waar ik niets over weet. Al weken ben ik bezig om mijn vrieskast te kunnen krijgen. Weken ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en ten slotte wordt mij verteld dat het product al is geleverd. Het is schandalig dat het op zo’n manier is gegaan.

Handtekeningen zouden opgestuurd worden naar een expert, nog steeds niets gehoord of het uberhaupt is opgestuurd blijft een vraagteken. Handtekeningen laten controleren en zo spoedig mogelijk mijn vrieskast laten bezorgen of mn geld terug storten.

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Zoals telefonisch besproken vinden wij het vervelend dat u de vrieskist niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht doorgenomen met MediaMarkt Amsterdam West. MediaMarkt Amsterdam West heeft aangegeven dat de klacht bekend was en gisteren is besproken binnen de vestiging. Er zal vandaag contact met u opgenomen worden om een passende oplossing aan te bieden.

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland

Beste mw. Meijer,
    Ik ben gisteren helaas niet gebeld door de vestiging media markt west. Ik had kort even gehoopt dat de ellende van afgelopen maand afgelopen zou zijn. Maar helaas zijn ze weer hun belofte niet nagekomen zoals altijd. Ik ben spuugzat dat ik achter mijn product aan moet waarvoor ik al betaald heb. In totaal heb ik 3 dagen vrij genomen van mn werk, meerdere malen gebeld en 4 keer heen en weer gereden van A'dam noord naar west om een antwoord te kunnen krijgen. Vervolg: dat ze totaal niet naar mij luisterden en de fout die zij of de bezorgservice had gemaakt op mij wilde schuiven.
    A.u.b dit probleem zo snel mogelijk oplossen en dit keer verwacht ik wel een vergoeding voor de ellende van de afgelopen maand.
    Groet,
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact opgenomen met MediaMarkt Amsterdam West. MediaMarkt Amsterdam West heeft aangegeven dat ze u 2 maal geprobeerd hebben te bereiken, helaas zonder succes. Zojuist heeft onze collega aangegeven opnieuw contact met u op te nemen om de klacht te bespreken en een passende oplossing aan te bieden.

Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Beste mw Meijer,
    Ik bedank zeer voor uw moeite en wil u mededelen dat ik 100% niet was gebeld, het doet er nu eigenlijk ook niet meer toe. Ik ben net netjes gebeld door Media markt west en we hebben afgesproken dat ze de vrieskast opnieuw gaan leveren. Meneer wist niet wanneer de levering zou plaats vinden, maar ik word op de hoogte gehouden.
    Ik wil u van harte bedanken, dankzij u is dit ellende eindelijk tot oplossing gekomen waar ik zo lang op zat te wachten.
    Wachtende op de levering.

De vrieskast is geleverd

Ook een klacht indienen over Media Markt?