Opgelost door Media Markt: opgelicht en van het kasje naar de muur

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 276467
Gebruiker
Rachel.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

hallo, hierbij stel ik ondergetekende jullie aansprakelijk ,voor de schade die is ontstaan door het plaatsen en aansluiten van mijn nieuwe gekochte wasmachine van het merk sharp esgfb7143w3bx kleur wit voor een bedrag van 299,00 euro.ik heb deze wasmachine gekocht op 02-10-2017 in den bosch .de aflevering op 03-10-2017 ging al niet goed,watertoevoer niet goed aangesloten waardoor de badkamer blank stond,lampje van de trekschakelaar werkt niet meer,en het lijkt wel of er een vliegtuig binnenstaat.op04-10-2017 direct naar de winkel teruggegaan en moesten maar naar sharp bellen voor reparatie.we zijn nu een week verder en hebben bijna alle medewerkersvan de mediamarkt gezien of gesproken,iedereen begrijpt het maar doet niks.inmiddels weet ik dat de motor kapot is dit heeft sharp geconstateerd .op maandag 16-10-2017 willen ze dit komen repareren.jullie snappen toch wel dat ik dit niet wil een nieuwe machine waar de motor van kapot is dient in zijn geheel te worden vergoed.met vriendelijke groet rjl straatman

De oplossing

Graag een nieuwe wasmachine of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw wasmachine niet naar behoren werkt en dat er schade is ontstaan. Wij hebben uw klacht doorgezet naar MediaMarkt Den Bosch en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland


  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben zojuist van de klantenservice van MediaMarkt Den Bosch vernomen dat zij uw geld gaan retourneren. U krijgt uw aankoopbedrag dus terug.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland



  3. Auteur
    Rachel.
    Datum
    Ik heb me geld gisteren op kunnen halen met veel pijn en moeite voor mijn geen mediamarkt meer

  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het fijn te vernemen dat u het aankoopbedrag van uw Bosch wasmachine terug heeft gekregen.

    Excuses voor het ongemak!

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland






Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rachel.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?