Klacht Media Markt: Oplichtende marketingstruc

Dhr.B

Ik wou een tv kopen en de prijs was €410. Maar mijn zus zei dat ik moest wachten voor de btw-actie. Dus zou de prijs in plaats van €410 / 410x0,79= €323.90. Maar in plaats daar van weer voor €410 maar de prijs is gestegen Naar 496.10 waar van ze de btw hebben afgehaald en dus voor €410 aan de mensen word verkocht dus in principe worden we opgelicht door een slimme marketingstruc.

Ik wil dat er contact met me word opgenomen door een van de leidinggevende en wat meer uitleg krijg.

Media Markt
    Beste heer/mevrouw,Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Beste heer/mevrouw, Media Markt Amsterdam West geeft aan contact met u te hebben gehad en de klacht met u te hebben opgelost.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Dhr.B
    Ik werd gebeld en mij werd verteld dat de prijzen elke dag veranderen maar dat klopt ook niet. Maar goed heb mijn tv al gekocht bij media markt.
    Media Markt
    Beste heer/mevrouw, Dank voor uw reactie.
    Uit uw reactie op te maken was het antwoord van Media Markt Amsterdam West niet bevredigend.
    Echter hebben wij niets toe te voegen aan de reactie en stellen u voor om deze klacht te sluiten. Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service

Ook een klacht indienen over Media Markt?