Opgelost door Media Markt: oplichting mediamarkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28135
Gebruiker
SanderG
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In de flyer van week 23 staat een mooie aanbieding op een Sony vaio, nu voor slechts 432,- euro. Deze gekocht en thuis zie ik tot mijn verbazing dat de harde schijf niet 750 gig is maar slecht 450. Ook zit er een veel langzamere processor in dan de verpakking en folder zegt. Op de doos staat het serienummer van de laptop die ik wil hebben en waar ik voor betaald heb, op de laptop zit een sticker met dit zelfde nummer, als ik echter op het serienummer op de computer kijk zie ik tot mijn verbazing een compleet ander serienummer staan. Ik heb dus een andere laptop dan de verpakking aangeeft en waar ik voor betaald heb. De mediamarkt wist hiervan maar heeft de klant niet ingelicht, moedwillig een ander inferieur product verkopen dan de verpakking aangeeft is oplichting.

De oplossing

duidelijkheid en eerlijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer Gelderloos,Bedankt voor het melden van uw klacht.Gister heb ik uw klacht telefonisch met u doorgenomen. Na enig onderzoek heb ik wederom gebeld en aangegeven dat er door een miscommunicatie intern bij Media Markt Zwolle u een verkeerde laptop is aangeboden (een model van een eerdere aanbieden, twee weken eerder).ik heb daarbij uw klacht voorgelegd bij de afdelingsleider service bij Media Markt Zwolle om te beoordelen of zij nog iets voor u kunnen betekenen voor het ongemak. Hier verwacht ik morgen een terugkoppeling van de vestiging over waarna ik hier op klachtenkompas bericht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    SanderG
    Datum
    En 3 dagen verder nog steeds geen terugkoppeling ontvangen....
  3. Auteur
    SanderG
    Datum
    10 minuten te vroeg geplaatst.... opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SanderG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen