Klacht Media Markt: oplichting

lidy

Ben op dinsdagavond in duiven naar media geweest om de laptop te bekijken die ik online had gezien, was een dag voor de btw dagen. Laptop was er niet alleen in almere. In de winkel er een uitgezocht en wilde ik die online op woensdag bestellen ,maar was niet online te verkrijgen. Zegt die verkoper morgen is het hier beren druk dus als u het nu koopt moet u maandag avond de btw op komen halen, zegt mijn dochter nog dan is die actie toch afgelopen, dat was zo maar dat was de avond om de btw terug te krijgen. Hij heeft nog uit gerekend wat ik dan terug kreeg. Dat was 17,3 procent van 1038.93 is toch bijna 180, euro de moeite om terug te komen toch . Nou ik ben geweest en ik had eerder moeten komen zegtbde ploegbaas van die jongen en hij zocht het uit en zou mij dinsdag overdag terug bellen. Verder niets meer gehoord. Voel me super bedrogen.

Ik gewoon mijn BTW retour want dat heeft hij me verzekerd.

lidy
    Ze hebben me gebeld om 21.00 uur gebeld dat ik als nog mijn BTW bedrag mag komen ophalen. Dank jullie voor goede einde. Groeten Lidy
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij zijn blij te vernemen dat de vestiging contact met u opgenomen heeft en u het prijsverschil heeft uitgekeerd.

Tenzij u vragen of opmerkingen heeft, stellen wij u voor om deze klacht te sluiten.

Mevr. A. van Swieten
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?