Klacht Media Markt: Order niet in systeem, verder geen reactie meer krijgen

sad Niet opgelost
Rjvh1993

Afgelopen zondag een bestelling geplaatst, betaald met cadeaubonnen en iDeal. Het zou de volgende dag bezorgd worden, maar vanwege black friday kon het een dag langer duren, aldus de website. Maandag via twitter toch maar een berichtje gestuurd omdat ik alleen een bestelnr. had, maar geen order bevestiging. Bleek de order niet voor te komen in het systeem en het zou verder uitgezocht worden. Nog contact gezocht via Facebook maar daar moet ik ook nog een reactie op terugkrijgen.

Nu een paar dagen verder, maar geen reactie meer. Erg telleurstellend voor zo’n bedrijf en dat anno 2017.

Bestelling leveren indien op voorraad en anders geld terug.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling niet is geleverd, omdat uw bestelling door een fout niet is doorgekomen in het systeem. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uw gehele aankoopbedrag zal aan u worden teruggestort. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop u heeft betaald. Wanneer u de bestelling (gedeeltelijk) heeft betaald met een cadeaukaart, ontvangt u dit bedrag retour als saldo op een e-voucher.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland

Rjvh1993
Geachte Kavita, Bedankt voor de reactie. Geld is maandag teruggestort op mijn rekening. Alleen voor de betaling met de cadeaukaarten heb ik nog geen e-voucher ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Bedankt alvast!

Ook een klacht indienen over Media Markt?