Klacht Media Markt: Order niet in systeem, verder geen reactie meer krijgen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 283158
Gebruiker
Rjvh1993
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen zondag een bestelling geplaatst, betaald met cadeaubonnen en iDeal. Het zou de volgende dag bezorgd worden, maar vanwege black friday kon het een dag langer duren, aldus de website. Maandag via twitter toch maar een berichtje gestuurd omdat ik alleen een bestelnr. had, maar geen order bevestiging. Bleek de order niet voor te komen in het systeem en het zou verder uitgezocht worden. Nog contact gezocht via Facebook maar daar moet ik ook nog een reactie op terugkrijgen.

Nu een paar dagen verder, maar geen reactie meer. Erg telleurstellend voor zo’n bedrijf en dat anno 2017.

De oplossing

Bestelling leveren indien op voorraad en anders geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het enorm vervelend te vernemen dat uw bestelling niet is geleverd, omdat uw bestelling door een fout niet is doorgekomen in het systeem. Hiervoor onze welgemeende excuses. Uw gehele aankoopbedrag zal aan u worden teruggestort. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop u heeft betaald. Wanneer u de bestelling (gedeeltelijk) heeft betaald met een cadeaukaart, ontvangt u dit bedrag retour als saldo op een e-voucher.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Kavita Saini
    MediaMarkt Nederland



Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rjvh1993
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geachte Kavita, Bedankt voor de reactie. Geld is maandag teruggestort op mijn rekening. Alleen voor de betaling met de cadeaukaarten heb ik nog geen e-voucher ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Bedankt alvast!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen