Klacht Media Markt: Order niet verstuurd door bekende systeemfout bij MediaMarkt

Woedend!!

Online een airco besteld, die ook als voorradig wordt aangegeven. Ontvang keurig een dat deze de volgende dag bezorgd zou worden. Volgende ochtend een mail van de transporteur dat ze niet komen bezorgen, omdat mijn order manco gemeld is.
Omdat het een zondag is en er op de site van MediaMarkt wordt aangegeven dat de bezorgen ca.1-2 dagen zou duren, er vanuit gegaan dat er maandag wel bericht zou komen. Maar helaas, zowel maandag als dinsdag nog geen bericht. Ik stuur een mail naar MediaMarkt,reactie tijd max. 5 dagen! Dan maar bellen. Krijg te horen dat ze een storing gehad hebben en bepaalde orders daardoor niet door het magazijn verwerkt zijn. Op mijn vraag waarom dit niet naar de klant gecommuniceerd wordt hebben ze geen antwoord. Ze kunnen een mail sturen naar het magazijn met de vraag het alsnog uit te voeren of mijn order annuleren. Bij alsnog uitvoeren kan het 48 uur duren voordat er bekend is of en wanneer er geleverd wordt! Terwijl ze online en in de mail zeggen voor 22.30 uur besteld, volgende dag in huis! Als ik zelf niet gebeld had, dan had ik nooit wat gehoord en nooit wat ontvangen van MediaMarkt, terwijl de bestelling wel betaald is.. Nu afwachten of er binnen 48 uur reactie komt vanaf het magazijn en ik mn airco überhaupt nog krijg geleverd. Behalve de dames van de klantenservice die niks anders kunnen/mogen dan een mail sturen naar de juiste afdeling krijg je met niemand contact, ook geen mogelijkheid om contact op te nemen met een leidinggevende o.i.d. Gewoon nog even geduld hebben meneer is het enige dat ze kunnen/mogen zeggen. Belachelijk!! Dit is sowieso mijn laatste aankoop bij MediaMarkt!

Ik wil z.s.m. geleverd krijgen wat ik besteld en betaald heb en minimaal excuses en het liefst ook een compensatie voor deze vreselijk slechte service en ervaring!

Ook een klacht indienen over Media Markt?