Opgelost door Media Markt: Oude wasmachine niet meegenomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118141
Gebruiker
M.M.S.C. Huijser-kwanten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Maandag is er bij mijn een wasmachine bezorgd. De oude zou meegenomen worden, maar dit is niet gebeurd. Ik heb via het contactformulier (2x) en via de servicetelefoon (2x, na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, heb ik opgehangen) geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg geen reactie of contact.
Tevens is de nieuwe wasmachine niet aangesloten.

De oplossing

Ik wil dat mijn oude wasmachine opgehaald wordt.
Ik ontvang graag de wasmachineservicekosten van € 15 retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Huijser,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet is verlopen zoals u wellicht van ons gewend bent.

    Zoals telefonisch met u besproken zullen wij aanstaande woensdag het oude apparaat op komen halen. Tevens zult u het geld van de extra service teruggestort krijgen op uw rekening.

    Wij gaan er van uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    M.M.S.C. Huijser-kwanten
    Datum
    Snelle reactie, goede oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.S.C. Huijser-kwanten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?