Klacht Media Markt: Pakket wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 407561
Gebruiker
Gegijzeld door MediaMarkt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op black friday een all-in-one computer gekocht. Nu, 10 dagen later heb ik nog geen enkel zicht op levering. 2 keer een klachten formulier ingevuld, 5 keer de help desk aan de lijn gehad ( >130 telefoon minuten). 3 Keer heeft de medewerkster een call aan de backoffice gemaakt. Deze heeft dan 48 uur om te reageren. De derde call loopt morgenmiddag af. Als ik dan niets heb gehoord ga ik aangifte van diefstal doen bij de politie. De computer ligt al een week in een "verkeerd" depot van Dynalogic. Zij leveren hem daarom niet uit. MediaMarkt backoffice moet het pakket vrijgeven maar laat vooralsnog verstek gaan. De order cancellen wil ik niet en kan ook niet, omdat MediaMarkt het pakket reeds aan Dynalogic heeft geleverd. Ik wordt gegijzeld tussen MediaMarkt en Dynalogic. Dan morgen middag maar aangifte doen.

De oplossing

MediaMarkt moet Dynalogic berichten het pakket uit te leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?