Klacht Media Markt: Pakketje niet ontvangen

Iwona.K

10 mei heb ik een aantal spullen besteld bij de mediamarkt die bezorg zouden worden door post Nl. Tot 12 mei heb ik geen track en tracé link ontvangen ik dacht dat het door de drukte wegens Corona kwam. 12 mei om 21:19 heb ik een mail ontvangen dat me pakketje is verstuurd en dat ik het via de link kan volgen toen ik op de link drukte stond er dat me pakketje om 15:32 bezorgd is terwijl ik de hele dag niet thuis was. Ik had in totaal 3 pakketjes moeten ontvangen van post Nl eentje met wat minder waarde omdat het de kleren voor me dochtertje waren en 2 pakketten van media markt totale waarde 230 euro. De goedkope pakket was achtergelaten in de portiek voor mijn deur! Mijn buurman heeft me een foto gestuurd en de pakket van media markt stond er niet bij ik weet niet of iemand het gestolen heeft of de bezorger zelf heeft het meegenomen. De volgende dag heb ik post Nl gebeld maar ik kon het onderzoek niet starten dus heb ik media markt gebeld om het voor mij te regelen. Vandaag heb ik antwoord gekregen dat ik mijn pakket zelf heb ontvangen terwijl dat niet waar is. Er staat ook een handtekening die niet van mij is. Ik heb voor de after pay gekozen dus ik heb een factuur ontvangen voor iets wat ik niet bezit. Ik ben alleen staande moeder die in de uitkering zit en ik ga niet voor iets betalen wat ik niet heb ontvangen! Ik heb ook een foto van die dag van 15:30 uur dat ik op een andere plek ben dan thuis! Ik ga de factuur niet betalen omdat ik de spullen niet heb gekregen ik wil dat media markt verder en beter deze situatie gaat uitzoeken.

Media markt zelf betalen aan klarna em bezorger van post nl foto laat zien aan wie heb hij bezorgd wnr ik was zelf niet thuis!

Ook een klacht indienen over Media Markt?